Pentru al patrulea an consecutiv, Oradea își va întâmpina turiștii cu o serie de beneficii și gratuități.

 

Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea), cu sprijinul Primăriei Oradea, în parteneriat cu OTL, Fundația de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage), instituțiile muzeale din oraș și unitățile din industria ospitalității, reia campania „Oradea cu drag”, începând cu data de 1 martie 2023.

Printre rezultatele ediției din 2022, derulate în perioada 15 aprilie-31 decembrie, se numără: 19 unități de cazare partenere, 3.013 turiști înregistrați și 5.262 de gratuități oferite în cadrul secțiilor muzeale partenere.

Prin intermediul acestei campanii, turiștii care vor fi cazați la una dintre unitățile de cazare din Oradea, pentru minimum două nopți consecutive, se vor putea bucura și anul acesta de mai multe beneficii.

Cu ocazia lansării campaniei, sunt invitați să se înscrie, începând cu 1 februarie și până la finalizarea campaniei, cafenelele, restaurantele și unitățile de cazare din Oradea interesate să participe la campania „Oradea cu drag”, la adresa de e-mail office@visitoradea.com, în vederea acordării unor reduceri și oferte atractive pentru turiști.

Printre beneficiile oferite turiștilor se numeră: acces gratuit la obiectivele turistice din administrarea Fundației de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage): Turnul Primăriei Oradea, Casa Darvas-La Roche, Templul Francmasoneriei Oradea, Sinagoga Neologă Sion, Sinagoga Aachvas Rein - Sinagoga Istoriei Evreilor din Oradea; acces gratuit la toate secțiile muzeale care aparțin de Muzeul Țării Crișurilor Oradea – Complex Muzeal: Muzeul Țării Crișurilor, Muzeul Orașului Oradea - Cetatea Oradea, Muzeul Memorial Aurel Lazăr, Muzeul Memorial Ady Endre, Muzeul Memorial Iosif Vulcan; transport gratuit pentru 24 de ore în întreaga rețea de transport public (OTL); reduceri atractive la cafenelele și restaurantele partenere din Oradea.

Cum funcționează aplicația oradealifenouveau.ro?

Site-ul www.oradealifenouveau.ro asigură o comunicare transparentă între furnizorii de servicii și oferă conectivitate directă între unitățile de cazare, muzee și rețeaua de transport public (OTL). Înregistrarea turiștilor, generarea codurilor de gratuități și comunicarea dintre partenerii campaniei, se va realiza prin intermediul acestui site. Aceasta aplicație nu este destinată utilizării turiștilor. Odată ce turistul este înregistrat în sistem, acesta va primi un mesaj care conține codul unic și un cod QR. În baza acestui cod unic, turistul va avea acces la toate beneficiile campaniei. Un cod poate fi folosit o singură dată și nu poate fi transferat, acesta fiind nominal. Gratuitatea de 24 de ore pentru rețeaua de transport public din Oradea, se va putea activa de către turiști prin trimiterea unui SMS la un număr special OTL. Controlorii OTL, în caz de verificare, vor avea posibilitatea să verifice valabilitatea codului unic prezentat de către turiști. Aplicația este gratuită și respectă normele GDPR în vigoare.

Campania „Oradea cu drag”, ediția a IV-a, se va lansa în 1 martie și va fi valabilă până în 31 decembrie 2023.