Din cauza instituirii stării de urgență, a obligației limitării răspândirii și infectării cu Covid-19 la nivelul județului Bihor și a Ordonanței militare care impune noi restrictii de circulatie, conducerea Casei de Asigurări de Sănătate Bihor a decis să își schimbe programul.

Activitatea cu publicul se va desfășura de luni până joi, în intervalele orare 9.00 -12.00 și 15.30-16.30, iar în ziua de vineri, de la 9.00 la 12.00. Întreaga activitate cu publicul va fi organizată astfel încât să limiteze cât mai mult deplasările și interacțiunea între persoane.

„Reamintim cetățenilor că toate documentele, petițiile, cererile etc. adresate insituției se pot trimite prin poștă sau curierat, se pot trasmite prin email la adresele casbh@rdslink.ro și e-mail@casbh.rdsor.ro, pe fax la nr. 0259.454.184, 0259.416.017, sau online prin intermediul Formularului de contact care poate fi accesat pe site-ul CAS Bihor la Sectiunea „contact”.

Recomandăm ca, doar în cazuri excepționale și dacă nu există o altă variantă de transmitere a documentelor, acestea să fie depuse la registratura instituției, pentru a limita astfel cât mai mult deplasările și interacțiunea cu alte persoane.

Casa de Asigurări de Sănătate Bihor asigură cetațenii că toate solicitările adresate instituției în această perioadă vor fi înregistrate, prelucrate și soluționate cu responsabilitate și celeritate”, se afirmă într-un comunicat al Casei de Asigurări de Sănătate Bihor.