Cel mai prestigios eveniment din industria turismului - Oradea, la Târgul de Turism din Londra
Orașul de pe Crișul Repede este reprezentat la cel mai prestigios eveniment din industria turismului din acest sezon, Târgul Mondial de Turism de la Londra (WTM London), desfășurat în perioada 6-8 noiembrie.
Participarea la WTM Londra reprezintă un efort susținut al municipalității orădene de a consolida prezența localității în industria turismului internațional și de a atrage un număr mai mare de turiști în Oradea.
Visit Oradea este prezentă la standul României prin directorul general, Alexandru Chira, care, la invitația Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, a susținut o prezentare despre Oradea, evidențiind-o ca o destinație perfectă de city-break.
„Ne bucurăm să participăm la WTM Londra, pentru a prezenta Oradea ca o destinație turistică ideală pentru un city break de excepție. Orașul are foarte multe de oferit, de la istorie, arhitectură remarcabilă, până la opțiuni gastronomice rafinate, facilități spa și wellness, și o agendă culturală bogată”, a declarat Alexandru Chira.
World Travel Market London este considerat epicentrul industriei globale a turismului, atrăgând peste 35.000 de profesioniști din 184 de țări în anul 2022. Cu peste 5.000 de expozanți prezentând cele mai noi destinații, produse și servicii din industria turismului, WTM Londra reprezintă o oportunitate esențială pentru întâlniri de afaceri și consolidarea parteneriatelor strategice în diverse sectoare ale industriei turismului.
Standul României la WTM Londra oferă și o priveliște deosebită spre Piața Unirii din Oradea, subliniind frumusețea și atractivitatea orașului. Una dintre laturile standului este decorată cu o imagine emblematică a apusului de soare surprinsă în timpul Târgului de Crăciun Oradea. Standul s-a bucurat, în data de 6 noiembrie, de vizita ambasadorului României în Regatul Unit, Excelența Sa doamna Laura Popescu.
Cu această prezență activă la evenimentul de prestigiu, Visit Oradea își continuă angajamentul de a promova Oradea ca destinație turistică de primă clasă, susținând astfel dezvoltarea turismului local și atragerea de turiști internaționali.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.