Începând de ieri până pe data de 15 noiembrie, traficul greu, care până acum era dirijat pe drumul de centură, a fost deviat prin Cartierele Velenţa şi Nufărul. Măsura a fost impusă ca urmare a demarării lucrărilor de extindere la patru benzi a tronsonului Selgros-Metro. Prima zi în care circulaţia rutieră s-a desfăşurat pe rutele ocolitoare s-a derulat fără incidente majore, singurul inconvenient fiind prelungirea cu minute bune a timpului de străbatere a oraşului.

Venind dinspre Cluj spre Selgros, o primă măsură impusă şoferilor a fost limitarea vitezei la 50, în special pentru autocamioane şi TIR-uri. Apoi, cu cât ne apropiem de oraş, viteza se limitează şi la 30 la oră, mai ales că, la ieşirea de pe Dragoş Vodă spre Grădinarilor, pasajul de cale ferată impune o astfel de măsură. Riscurile ca un accident provocat de autotrenuri sau maşinile cu gabarit ridicat care trec pe sub acest pasaj să se producă sunt, după afirmaţiile celor de la Serviciul Rutier, reduse. "Operatorii de transport sunt obligaţi să obţină autorizaţii speciale pentru autotrenurile cu gabarit peste limite. Din timp li se transmit rutele ce trebuie folosite pentru a preîntâmpina fel şi fel de accidente sau blocaje în trafic", ne-a declarat Silviu Popa, reprezentantul Serviciului de Circulaţie Rutieră. Dacă, în mare parte, traseul a fost destul de aerisit, totuşi, pe strada Seleuşului se circula bară la bară. Ambuteiaje s-au produs doar la intersecţia străzilor Războieni cu Seleuş, unde s-au schimbat priorităţile. Astfel, ieşirea de pe Războieni spre Seleuş se făcea cu mare greutate, maşinile fiind nevoite să circule bară la bară. "Traficul pe noul traseu s-a desfăşurat în condiţii normale. Doar la intersecţia străzilor Seleuş cu Războieni, acolo unde au fost schimbate priorităţile, au fost semnalate unele probleme", ne-a mai precizat Silviu Popa.