Jocuri serioase la Oradea Arena - Gaming la nivel de artă!
Atmosferă de competiție europeană, în weekend, la Oradea Arena. Sâmbătă, la semifinala Campionatului European de CS:GO, disputată între Serbia și Macedonia, activitățile au fost diverse. Unii copii s-au jucat, în echipe, tot felul de jocuri în timp ce spectatorii, au urmărit, cu sufletul la gură, desfășurarea evenimentului.
Două ecrane mari, multă culoare și lumini de toate felurile, așa au fost întâmpinați spectatorii la semifinala Campionatului European de CS:GO, desfășurată sâmbătă, la ora 15.00, între Serbia și Macedonia. Doi comentatori talentați analizau în direct fazele din competiție, spre deliciul și în aplauzele celor aproximativ 100 de spectatori din tribune și a altor câteva zeci care erau în zonele VIP. Jos, o altă lume li se înfățișa curioșilor, cu o mulțime de jocuri gratuite la care copiii erau în prim plan.
Pe cele două ecrane lupta era strânsă, rundele fiind câștigate când de Serbia, când de Macedonia. Toți jucătorii trăgeau tare dorind să ajungă în finala de duminică. Miza a fost mare, cele mai bune echipe de CS:GO urmând nu doar să ocupe un loc pe podium ci să și ajungă la Campionatul Mondial care va avea loc în Bali (Asia).
Evenimentul a fost primul festival de Esports organizat în România, la care au participat peste 160 de profesionişti în jocurile electronice din 28 de ţări europene.
Festivalul Digital Crusade 2022 a reunit, pe lângă Campionatul European de CS:GO, alte cinci competiții în jocuri, precum League of Legends, Dota 2 și FIFA. Cele șase competiții au pus la bătaie premii totale de 50 de mii de euro.
Luna trecută a fost introdusă o propunere de modificare a legii sportului în Parlament - un proiect de lege pentru recunoaşterea sporturilor electronice (Esports) în România - astfel încât Esports să poată fi dezvoltată şi organizată la fel ca şi ramurile sportive clasice. În toamnă, dacă legea modificată va trece de toate comisiile, Esports-ul ar putea fi recunoscut ca sport oficial în România, ceea ce va duce la dezvoltarea industriei Esports, de la jucători şi echipe, până la cluburi, asociaţii şi organizatori de competiţii.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.