Municipalitatea pune la bătaie un premiu consistent - Concurs de idei pentru un logo al Oradiei
Municipalitatea orădeană a lansat un concurs de idei pentru realizarea unui logo al Oradiei. Cei interesaţi pot trimite propuneri privind însemnul grafic al municipiului de pe malul Crişului Repede până în data de 11 martie, ora 11.00. Premiul este în valoare de 47.000 lei impozabili.
Şeful Asociației pentru promovarea turismului din Oradea și regiune, Mihai Jurca, a anunţat vineri, 9 februarie, lansarea unui concurs de idei pentru realizarea logo-ului Oradiei. „Logo-ul Oradiei este vârful de lance în orice fel de comunicare, fiind elementul vizual esențial destinat recunoașterii brandului. Brand-ul orașului Oradea, care trebuie reprezentat vizual printr-o construcție grafică, logo-ul orașului, este descris conceptual şi strategic prin poziționare, strategie de brand şi personalitatea brandului”, a menţionat Jurca. Potrivit acestuia, „poziționarea corectă ajută la stabilirea identității produsului sau orașului în mintea consumatorului și a grupurilor interesate. Poziționarea trebuie să răspundă la următoarele întrebări principale: Ce cumpără cu adevărat „clienții” de la tine? Care este factorul diferențiator dintre orașul propriu și cele competitoare? Care este elementul care face ca orașul să fie unic?”. Mihai Jurca a afirmat că Oradea are nevoie de o poziționare al cărei scop să fie creșterea semnificativă a afluxului de investitori medii și mari și realizarea unui flux turistic în creștere sustenabilă. Oraşele competitoare identificate de administraţia locală sunt: Cluj-Napoca, Timișoara, Arad, Alba Iulia, dar şi orașele limitrofe din Ungaria, Serbia, Slovacia, Cehia.
Potrivit municipalităţii, factorii diferențiatori dintre Oradea și celelalte oraşe cu care este în competiţie sunt: spiritul european al oraşului, climat social și economic liniștit și cooperant, locuitorii, viziunea curentă pentru viitor şi administrația publică eficientă; iar unicitatea Oradiei este reprezentată de: proximitatea față de granița de vest a României, apele termale, deschidere și disponibilitate, arhitectura Art Nouveau și planificarea urbană, orientarea către soluții practice și de durată. Pentru realizarea poziţionării municipiului Oradea, Primăria a lucrat cu o echipă de experți a companiei Brânzaş Design, plătită cu 700 lei pe oră, în limita a maximum 70 de ore. În documentul elaborat a fost stabilită şi „personalitatea” brandului Oradiei: masculin, voluntar, deschis noutății, harnic, pragmatic, pozitiv, cu spirit de echipă, orientat către soluții, vesel, civilizat, modern însă cu rădăcini adânci, un adevărat liant între generația tânără caracterizata prin inovație și nonconformism și cea matură, conservatoare și tradiționalistă. De asemenea, „esența brandului” este „Orașul în care te regăsești”.
În ceea ce priveşte concursul de idei, acesta va dura până în data de 11 martie 2018, ora 11.00, putând participa orice persoană fizică sau juridică, din România sau din străinătate. „Pentru a participa la concurs este nevoie doar de trei documente: formular de înscriere, declarație pe proprie răspundere și propunerea grafică. Acestea se vor trimite prin e-mail și prin curier rapid sau vor fi depuse la sediul APTOR. Câștigătorului, odată desemnat, i se vor solicita documente suplimentare (dovada plății obligațiilor la bugetul local și de stat etc.). Detalii suplimentare legate de condiții sunt disponibile pe www.brandoradea.ro. Regulamentul concursului ia în considerare și în situația în care nici una din propuneri nu este bună și nu se acordă premiul”, aprecizat directorul executiv al APTOR, adăugând că suma ce va fi acordată câştigătorului este de 47.000 lei brut.
Astfel, candidații vor putea depune oferte, prin transmiterea acestora pe mail-ul propuneri@brandoradea.ro, precum și prin transmiterea lor în format fizic prin curier rapid către APTOR, la adresa strada Primăriei nr. 3, Oradea 410100, Bihor, persoana de contact Mihai Jurca. Documentele se pot depune și la sediul asociației, între orele 8.00 – 16.00. După încheierea perioadei de depunere, propunerile vor fi analizate de un juriu format din: Costel Băbuş - Designer Coordonator Departament Design Digi24, asistat de Florin Nemeș – director Național de marketing RCS&RDS; Sorin Brad – profesor la catedra de Grafică și design a Facultății de Arte Vizuale din cadrul Universității din Oradea; Diana Bora - director de marketing Lotus Center; Nadia Ionescu- director de marketing și vânzări Ramada Oradea; Cătălin Popa – Fundația Comunitară Oradea; Mircea Chirilă – directorul săptămânalului Bihoreanul; Mihai Jurca – director executiv APTOR. Termenul stabilit pentru analiza ofertelor este de 15 zile lucrătoare, începând din 12 martie. Jurca a precizat că, în cazul în care numărul propunerilor este foarte mare, termenul poate fi prelungit cu încă 15 zile lucrătoare.
Toate condițiile de participare la concurs, documentele, valoarea premiului, strategia de brand, personalitatea brandului etc. sunt disponibile pe www.brandoradea.ro.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.