Destinația Anului, cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern, se află deja la cea de-a III-a ediție și urmărește promovarea destinațiilor din România.

Concursul se desfășoară pe baza votului românilor, pe site-ul www.destinatiaanului.ro, iar în anul 2022 a beneficiat de 180.000 de vizitatori pe website și 100.000 voturi. Competiția a atras 11.000.000 vizualizări ale reclamelor online și un impact de 5,6 milioane în vizualizări în social media.

După ce în 2021, Oradea a obținut Premiul Juriului în competiția Destinația Anului 2021, fiind una dintre cele șase finaliste din țară, anul acesta orașul nostru este nominalizat la două categorii: Oradea - la  categoria Orașe care inspiră și Cetatea Oradea la Atracții cultural-educative.

Pentru înscrierea în competiție în calitate de  destinație turistică, Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea) a achitat, în baza unui contract cu organizatorii, o taxa de participare în valoare de 5.950 de lei, conținând pachetul Start: participarea în competiția Destinația Anului într-una din categoriile cu raport detaliat punctaj și clasament, creare și mentenanță pagină în cadrul site-ului destinatiaanului.ro, menționare într-un comunicat de presă Destinația Anului, postare pe paginile social media Destinația Anului, determinarea punctajului destinației prin jurizare, vot public și raport de piață „Cercetarea Anului 2023”. În cazul câștigării uneia dintre categorii, destinația va beneficia de expunere gratuită, online și TV pe emisiunea Destinația Anului de la PrimaTV și prin partenerii media Destinația Anului.

„Lansăm invitația să ne fiți alături în susținerea Oradiei și a Cetății Oradea pentru a fi eligibile în etapa următoare. După cum deja s-a demonstrat, prezența în topurile turistice susține demersul nostru de a crește numărul și calitatea turiștilor care aleg Oradea ca destinație. Totodată, este o mândrie și un sentiment de apartenență să vezi destinația ta de suflet sau localitatea natală în competiție”, menționează Alexandru Chira, director general Visit Oradea.

Sesiunea de votări se desfășoară până în 7 aprilie, pe site-ul https://www.destinatiaanului.ro/voteaza-destinatia-2023/. Pentru ca votul să fie eligibil sunt necesari următorii pași: să se voteze cel puțin trei categorii, să se apese butonul „Trimite votul” și să se confirme votul dând click pe link-ul primit pe mail.