Municipiul Oradea are, începând de luni, 10 noiembrie, un nou City Manager: stomatologul Sebastian Lascu, fost consilier judeţean din partea PNL. Acesta va ocupa postul cu titlu interimar până la întoarcerea lui Mihai Jurca, în prezent şef al Cancelariei Prim-Ministrului Ilie Bolojan.

„Primăria Oradea anunță că, începând de astăzi, Sebastian Lascu a preluat, cu titlu interimar, funcția de City Manager al municipiului Oradea. Domnul Lascu vine cu o vastă experiență în administrația publică locală și județeană, asumându-și rolul de a continua și consolida direcțiile strategice ale municipiului”, menţionează municipalitatea orădeană.

„Azi (luni, 10 noiembrie – n.r.) am preluat funcția de City Manager al municipiului Oradea. Doresc să mulțumesc, în mod special și pe această cale, domnului primar Florin Birta pentru încrederea acordată și pentru sprijinul constant, precum și domnului viceprimar Teofil Filimon pentru deschiderea și colaborarea de până acum. Este o onoare și o mare responsabilitate să contribui la dezvoltarea unui oraș care a demonstrat că, prin viziune, muncă și parteneriat, se pot realiza lucruri remarcabile. Mă alătur echipei formate de domnul primar Florin Birta și domnul viceprimar Teofil Filimon, convinși că, împreună, vom continua proiectele importante ale Oradiei, vom aduce idei noi și vom lucra pentru binele comunității.Cred cu tărie că viitorul Oradiei se clădește prin colaborare, transparență și dialog permanent cu cetățenii”, a declarat Sebastian Lascu.

La rândul săum primarul municipiului, Florin Birta, a subliniat importanța coeziunii echipei administrative: „Numirea domnului Sebastian Lascu în funcția de city manager reprezintă o continuare firească a eforturilor noastre de a menține performanța administrativă a Oradiei. Avem încredere că experiența și energia sa vor contribui semnificativ la dezvoltarea orașului și la implementarea proiectelor în beneficiul cetățenilor.”

Prin această numire, Primăria Oradea urmărește consolidarea echipei executive și eficientizarea proceselor administrative, pentru o mai bună coordonare a proiectelor și a serviciilor publice la nivelul municipiului.