Zeci de utilaje au fost plantate de-a lungul traseului pe care premierul Emil Boc şi ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, l-au parcurs pe jos. În plus, cu câteva minute înainte de sosirea celor doi, s-a ordonat şi turnarea asfaltului, o operaţiune care a încetat imediat după plecarea coloanei oficiale...

 

La o zi după toată această mascaradă, pe şantierul drumului de centură s-a aşternut liniştea, ritmul lucrărilor s-a mai domolit şi nici urmă de utilaje de asfaltare. În ziua vizitei trei utilaje destinate aşternerii covorului asfaltic au fost puse în funcţiune demonstrativ pentru a întări promisiunea că până pe 15 noiembrie se va putea circula pe două benzi, iar din 1 decembrie, pe patru. A şi fost turnat asfaltul pe o porţiune de 100 de metri, iar cei 10 centimetri grosime au fost prezentaţi de către constructor ca o garanţie a calităţii lucrărilor şi seriozităţii firmei. Nimeni, totuşi, nu s-a întrebat cum e posibil să se toarne asfalt la o temperatură sub 10 grade Celsius. Mai mult, ieri, când deja temperaturile erau mult mai ridicate, tronsonul amintit a fost abandonat. Lucrările de asfaltare erau oprite, nu s-a mai continuat cu aşternerea stratului anrobat promis pe cele două benzi.

 

În condiţiile în care din cei 2,6 km de drum mai sunt porţiuni întregi în care se mai lucrează la terasament, iar lucrările de asfaltare s-au oprit, e greu de crezut că termenele asumate vor fi respectate. Nu în ultimul rând, vremea ploioasă va fi cu siguranţă folosită ca o scuză pentru constructorul care nu va finaliza la termen drumul de centură.