Tranziția de la Revisal la Reges-Online - ITM Bihor
Din situația depunerilor în Reges-Online, reiese că, la nivelul județului Bihor, procentul celor care s-au înrolat în noul sistem este de aproximativ 73%.
Angajatorii au obligaţia de a solicita accesul în Registru până la data de 31 decembrie, dată la care se împlinește termenul limită până la care angajatorii trebuie să se înregistreze în Reges-Online și, totodată, să completeze toate elementele contractelor individuale de muncă active la data accesării Registrului, care nu se regăsesc în sistemul informatic Revisal.
Începând cu 1 ianuarie 2026, aplicația Revisal nu va mai fi disponibilă, toate raportările urmând a se efectua exclusiv prin noua platformă digitală.
„Din data de 1 ianuarie, utilizarea exclusivă a platformei Reges-Online devine obligatorie pentru toți angajatorii!”, anunță reprezentanții ITM Bihor.
Potrivit acestora, actele necesare autorizării accesului la registru unui angajator sunt următoarele:
a) pentru reprezentanţii legali ai angajatorilor înregistraţi la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului (ONRC) autorizarea se realizează automat de către sistem, prin verificarea în RECOM a calităţii solicitantului;
b) pentru angajatorii neînregistrați la ONRC (Oficiu Național Registru Comerțului). Reprezentantul legal trebuie să încarce în portal, semnate digital, doar următoarele documente: Hotărârea judecătorească de înființare sau alt act constitutiv; Certificatul de înregistrare fiscală; Documentul care dovedește calitatea de reprezentant legal a solicitantului(asociație, fundație etc.);
c) pentru împuterniciții angajatorilor cu capital privat. Împuternicitul desemnat trebuie să încarce în portal, semnate digital, doar următoarele documente: Certificatul de înregistrare la ONRC sau certificatul de înregistrare fiscală; Hotărârea judecătorească de înființare sau alt act constitutiv; Împuternicire notarială pentru solicitant sau, după caz, contractul de prestări servicii/actul adițional, care atestă obligația prestatorului, prin reprezentantul său legal, de a crea contul de acces al angajatorului în Registru.
d) pentru împuterniciții angajatorilor cu capital de stat
Împuternicitul desemnat trebuie să încarce în portal, semnate digital, doar următoarele documente: Actul constitutiv; Documentul care atestă calitatea de reprezentant legal; Certificatul de înregistrare fiscală; Împuternicire semnată digital de reprezentantul legal sau împuternicire notarială pentru solicitant.
e) pentru reprezentanții legali și împuterniciții angajatorilor prevăzuți de Legea-cadru nr.153/2017(privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice)
Autorizarea se face prin încărcarea în portal, semnate digital, doar a următoarelor documente: Documentul care atestă calitatea de reprezentant legal; Certificatul de înregistrare fiscală; Actul administrativ (semnat digital de reprezentantul legal) prin care este desemnat împuternicitul.
De menționat că doar documentele enumerate mai sus sunt necesare pentru acordarea accesului în Reges-Online de către ITM-Bihor, prin urmare nu trebuie încărcate și alte documente, pentru a nu îngreuna procedurile de verificare.
Pentru îndrumare privind modalitatea de autentificare dar și pentru sprijin în cunoașterea funcționalităților noului sistem, trebuie să accesați link-ul de mai jos pentru vizualizare tutoriale: https://www.youtube.com/playlist?list=PLpqSMiGqy3ZFAijRX02yGo59sE9aNZf1o
Informaţii și indicații utile angajatorilor puse la dispoziţie de Inspecţia Muncii se regăsesc la adresele: https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/ghid-utilizare-aplicatie/;
https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/cum-accesez-angajator/.
Pagina de test a aplicației: reges.dev.inspectiamuncii.org



Comentarii
Nu există nici un comentariu.