Primăria Oradea anunță că, întrucât în Sala Ghișeelor (Piramidă) de la parterul instituției urmează să aibă loc activitățile de depozitare/preluare/predare a buletinelor de vot pentru alegerea autorităților administrației publice locale și europarlamentare, în zilele de vineri, 7 iunie, respectiv luni, 10 iunie, activitatea acestor ghișee se suspendă.

 

Primăria Oradea recomandă cetățenilor să folosească mijloacele online de plată și depunere de petiții, reamintind că platforma Ghișeul Online, de pe site-ul municipiului Oradea (www.oradea.ro) oferă acces la următoarele servicii online ale Primăriei Oradea: plata impozitelor, plata abonamentelor de parcare, depunerea și urmărirea stadiului pețiilor, certificatelor de urbanism, emiterea autorizațiilor pentru traficul greu, depunerea declarațiilor fiscale (inclusiv încărcarea documentelor justificative), acces la arhiva personală (dosar fiscal personal) și eliberarea certificatelor fiscale (numai în cazul plății integrale a obligațiilor fiscale anuale), dar și plata la unităţile Direcţiei de Poştă și C.E.C., conform orarului fiecărei unităţi.

Totodată, municipalitatea recomandă folosirea celorlalte canale alternative, respectiv comunicarea și transmiterea petițiilor prin e-mail (primarie@oradea.ro) sau prin corespondență, prin aplicația pentru dispozitive mobile Oradea City Report, dar și plata diverselor taxe prin internet banking și ghișeul.ro.

În cadrul Centrului de Relații cu Publicul din Primăria Oradea documentele pot fi depuse până inclusiv joi, 6 iunie, ora 18.00, urmând ca ghișeele să-și reia activitatea marți, 11 iunie.