Atmosferă frumoasă joi, 19 mai, în showroom-ul Miele Oradea. Compania a sărbătorit trei ani de la deschidere, timp în care i-a convins pe orădeni de calitatea produselor. Pentru ca bucuria să fie împărtășită, vineri, 20 mai, orădenii pot cumpăra electrocasnice din showroom-ul Miele Oradea cu reduceri de 10% și consumabile, cum ar fi detergenții pentru mașinile de spălat, cu o reducere de 15%.

Oradea are nevoie de companii care să aducă inovare și care să pună calitate și suflet în produsele lor. Una dintre acestea, cu un trecut în spate de peste un secol, este Miele, prezentă din 2019 în Oradea. Joi, 19 mai, firma a sărbătorit 3 ani de la deschiderea magazinului, ani în care produsele lor au câștigat inimile orădenilor.

„Oradea pentru noi este un oraș foarte important. Și asta nu o demosntrează doar statisticile, care ne-au făcut să deschidem un magazin aici, ci și rezultatele din ultimii ani. În 2020 am avut o creștere de 130% față de 2019 când am deschis magazinul. Urmând să avem în fiecare an consecutiv creștere de 12 și 10%. În Oradea au avut mare căutare produsele premium de curățenie, aspiratoarele, mașinile de spălat, uscătoarele”, a spus Dragoș Grigore, head of own retail Miele România, care a vorbit apoi despre firma pe care o reprezintă, o companie de familie cu o vechime de peste 120 de ani, care a pornit de la început cu dorința de a realiza produse inovatiove, de o calitate deosebită.

„Acest lucru s-a păstrat până în ziua de astăzi. După 120 de ani, principalele directive ale companiei sunt grija pentru clienți (dezvoltăm produse competitive și inovative care să ajute în activitatea de zi cu zi), grija față de mediu (dezvoltăm produse sustenabile, care să aibă consumul cât mai mic de energie, apă, să fie realizate de materiale reciclabile), inovația și, nu în ultimul rând, grija față de angajați”, a mai spus Dragoș Grigore.

În cadrul evenimentului au fost prezentate două sortimente noi de cafea. Până acum Miele avea un singur tip de cafea, Black Edition Only One, din care se putea face orice alt tip de cafea, de la Espresso la Caffe latte. Miele a introdus în gamă două sortimente noi, Black Edition Espresso și Black Edition Crema Café.

În showroom-ul din Oradea, clienții au putut descoperi întreaga gamă de aparatură electrocasnică și accesorii Miele, de la detergenți pentru mașini de spălat rufe și vase, aspiratoare clasice și de tip robot, cuptoare, plite, hote, espressoare, inclusiv cafeaua marcă proprie.

Miele este cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatură de gătit, de coacere și de gătit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, mașini de spălat vase și produse de îngrijire pentru haine și pardoseli. Acestei linii de produse i se adaugă mașinile de spălat vase, mașinile de spălat rufe și uscătoarele pentru uz comercial, precum și aparatura de spălare-dezinfectare și sterilizare a instrumentelor destinate utilizării în activitățile medicale și de laborator (Miele Professional).

Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China și România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2020 a crescut la aproximativ 4,5 miliarde de euro, cu 70,5% vânzări în afara Germaniei. Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări. Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generație a familiei fondatoare, are o forță de muncă de aproximativ 20.900 de persoane, cu 11.050 de angajaţi în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania