La Beiuș, evenimentul cultural al sfârșitului de săptămână a fost găzduit de Muzeul Municipal, acolo unde a avut loc vernisajul expoziției intitulate „Dulce, amar”.

Pe simezele muzeului beiușean, plasticieni din Beiuș, Oradea, Cluj-Napoca și Satu Mare – printre care Liana Corb, Vlad Daniel, Horea Sălăgean, Ovidiu Sălăgean, Lola Berciu, Mirela Ungureanu, Adela Pop și Anca Mic – au expus lucrări de artă picturală modernă, de avangardă, atât figurativă, cât și non-figurativă.

După cum preciza muzeograful Cristian-Remus Țoța, expoziția va putea fi admirată cel puțin două luni, până la începutul lunii mai, când locul îi va fi luat de cea dedicată Centenarului Eliberării Beiușului. Vernisajul a început într-un mod neașteptat, cu luminile stinse, doar o candelă pâlpâind la picioarele unui manechin ce reprezenta un personaj în agonie, de fapt o alegorie a stării deplorabile a muzeului beiușean, care nu este încălzit, ceea ce i-a surprins și afectat pe plasticienii expozanți, aceștia alegând, astfel, o formă inedită de protest ad-hoc. Prezent la vernisaj, artistul orădean Horea Sălăgean a explicat scopurile expoziției „Dulce, amar”: „Am ales Beiușul pentru că este un loc interesant și trebuie revigorat prin artă de avangardă, să zic așa, prin artă nouă. De aceea,  am adus niște lucrări mai puternice, vizual, cel puțin, nu am mai expus clișee, cum expune toată lumea: floricele, peisaje.”