Mă numesc Gheorghe Rădulescu şi sunt abonat Vodafone de 8 ani. Întrucât în februarie a.c. îmi expira abonamentul, m-am prezentat pe data de 19 ianuarie la o reprezentanţă Vodafone de pe str. Republicii nr. 1, pentru înnoirea abonamentului. Am solicitat o discuţie cu dna Raluca Kerekes, managerul magazinului, deoarece am mai avut probleme acum un an cu contractul anterior, întocmit necorespunzător (sau deloc). Ca întotdeauna, foarte ocupată, m-a trimis la unul dintre salariaţi. Acestuia i-am spus următoarele:
- doresc un contract nou, diferit de cel actual, cu mai multe minute gratuite
- doresc un telefon gratuit, conform reclamei difuzate prin intermediul mass-media.
Mai menţionez că aveam 915 puncte loialitate.
Salariatul respectiv a spus "OK" şi a plecat. A revenit cu un telefon Nokia 5630, dar şi cu o factură în valoare de 115,21 lei şi 915 puncte loialitate (22 euro).
Surprins, am cerut explicaţii. Iată-le:
- telefoanele gratuite se dau numai noilor abonaţi, cei vechi neavând dreptul la ele;
- noul contract s-a făcut telefonic, nemaifiind nevoie de hârtii;
Altă anomalie: în aceeaşi zi, la interval de 5-7 minute, solicitând să mi se spună preţul telefonului Nokia fără abonament, unul mi-a spus 500 lei, altul - 350 lei. No comment!
De acasă am apelat *222 - serviciul clienţi - şi mi s-a spus:
- că nu se operase nicio modificare la contract, nu se solicitase acest lucru;
- aveam dreptul la un telefon Nokia 5630 gratuit.
Aşadar, aveţi grijă unde şi cu cine încheiaţi un abonament de servicii de telefonie mobilă!