FC Bihor se va vinde... odată
Ieri s-a consumat o nouă încercare, mai mult sau mai puţin electorală, a conducerii municipiului Oradea de a se lepăda de "gaura neagră" a bugetului local, FC Bihor. Criticile aduse executivului orădean faţă de susţinerea din bani publici a unei echipe de fotbal mai mult decât mediocre, a determinat noua conducere a Primăriei Oradea ca, în prag de alegeri, să schimbe strategia cu privire la echipa de fotbal.
În speranţa că, în campanie, votanţii nu-i vor reproşa că banii contribuabililor au fost cheltuiţi ineficient, conducerea Primăriei Oradea a decis că e oportun ca FC Bihor să fie din nou scos la mezat. Anul trecut, municipalitatea Oradea a scos la vânzare acţiunile deţinute la Club, preţul de pornire fiind de 6,7 milioane lei vechi. La prima strigare s-a prezentat doar firma Selina, care, în realitate, a dorit doar să prospecteze piaţa, iar la cea de a doua licitaţie nu a mai venit niciun ofertant. De la prima procedură a trecut mai bine de jumătate de an, acum conducerea Primăriei a venit din nou cu propunerea de vânzare, gândindu-se că ar da bine la votanţi. Proiectul de hotărâre a fost supus aprobării aleşilor orădeni în cursul şedinţei de consiliu local de ieri şi prevede câteva modificări: plata acţiunilor se va face în rate, perioada de plată fiind stabilită la trei ani. De asemenea, s-a propus şi vânzarea mărcii FC Bihor. Cu toate că atât conducerea PMO, cât şi consilierii locali şi-au exprimat dorinţa de a scăpa de povara pe care FC Bihor o reprezintă pentru bugetul de stat, nimic nu i-a împiedicat pe aceştia să propună, respectiv să voteze, alocarea către FC Bihor a două milioane lei. În aceste condiţii, bugetul FC Bihor se va ridica la patru milioane lei, după ce şi Consiliul Judeţean Bihor va vira aceeaşi sumă ca şi Consiliul Local.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.