Acesta este genericul sub care Emanuel Dănuţa şi-a lansat joi seara, în Clubul Blue Monday din Oradea, noua colecţie vestimentară. Cu acest prilej, au putut fi admirate 26 de piese, rochii de seară şi de cocktail, prezentate de câteva tinere foarte drăguţe, cu care designerul a colaborat pentru acest eveniment.

 

De ce "Ispita?" Pentru că, spune Emanuel Dănuţa, este o colecţie făcută pentru femei, şi orice femeie reprezintă o ispită. "Femeia este seducătoare, este romantică, pasională, timidă şi îndrăzneaţă în acelaşi timp. Farmecul ei l-a vrăjit pe Adam. Au pictat-o Michelangelo şi Da Vinci, au adorat-o deopotrivă împăraţi şi muritori de rând...", explică designerul. "Ispita" este prima sa colecţie după o pauză de 10 ani, dar se poate lăuda cu încă patru colecţii personale. Cea mai recentă, lansată joi seara în Clubul Blue Monday, cuprinde 26 de piese, rochii cu un croi foarte simplu, dar cu decolteuri adânci, dezvăluind un picior, fie spatele, fără a fi însă vulgare. Culorile predominante sunt negru, gri şi crem, iar materialele cele mai des folosite sunt: catifeaua de mătase, voalurile, imitaţia de piele, dantela, cu menţiunea că piesele au fost pictate manual. Persoanele interesate să achiziţioneze vreuna din ţinute îl pot contacta pe designer la tel. 0722-346.097.