Primul număr din seria a VI-a a Revistei de Cultură Familia s-a dovedit că are un real succes. Tirajul inițial, de 300 de exemplare, a fost epuizat.

Redacția a solicitat suplimentarea cu 150 de numere, deși nici aceste noi exemplare nu vor fi suficiente pentru a acoperi difuzarea la nivel național în rețeaua Librăriilor Humanitas.

Trecută printr-un proces de schimbare atât ca prezentare grafică, cât și ca orientare editorială, revista de cultură „Familia” a avut lansarea primului număr al seriei a VI-a în data de 23 februarie, la librăria Cărturești Lotus. Evenimentul s-a bucurat de o prezență numeroasă online, dar și offline, un lucru mai puțin obișnuit pentru o revistă de cultură în aceste vremuri. Astfel, s-a dovedit că „Familia” poate fi, în continuare, un brand care să atragă cititorii din Oradea, din țară, dar și din afara României. Încă din prima zi, chiar din timpul lansării, s-a vădit că exemplarele puse de redacție la dispoziția librăriei au fost insuficiente. Majoritatea celor prezenți n-au mai ajuns să își procure un exemplar, trebuind să se limiteze la răsfoirea paginilor virtuale ale revistei, lucru posibil datorită noului site, mai modern și mult mai atractiv, lansat odată cu revista tipărită. Din păcate, nici al doilea stoc ajuns la librărie n-a avut viață lungă. Solicitările celorlalte librării din lanțul național Cărturești au făcut ca, în mai puțin de o săptămână, un al treilea stoc să fie necesar pentru satisfacerea cititorilor curioși de noua ofertă editorială a „Familiei”. Astfel, revista a mai putut onora doar cererea librăriei Humanitas Oradea, înainte ca tirajul inițial, de 300 de exemplare, să fie epuizat.

În momentul de față, redacția „Familiei” a solicitat suplimentarea tirajului cu 150 de exemplare, deși nu este sigur că acesta va fi suficient pentru difuzarea la nivel național a revistei în rețeaua Librăriilor Humanitas, precum și în alte librării independente și lanțuri de librării cu care se poartă tratative în prezent. Judecând după toate acestea, se poate spune cu certitudine că relansarea revistei de cultură „Familia” a fost un real succes. Un succes de public, ceea ce îl face cu atât mai important.