Începând de azi, de la ora 10.00, Auchan îşi deschide porţile la Oradea. În ultimile trei săptămâni, fostul Real de pe strada Ogorului a cunoscut o remodelare sub marca Auchan, fiind al treilea hipermarket inaugurat în ţară din seria celor 20 preluate de la Metro Group. 

Transformarea Real în Auchan a constat, pe de o parte, în transformări tehnice şi comerciale - cum ar fi reorganizarea suprafeţelor de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătăţirea confortului clienţilor prin regândirea aleilor, decorarea etc. Pe de altă parte, noul hipermarket a format noua echipă în filosofia comercială proprie şi a introdus "comerţul Auchan de tip discount generalizat, cu game largi şi adaptate de produse", după cum se precizează în comunicatul de presă transmis Crişanei. Dacă suprafaţa netă de vânzări a rămas aceeaşi, 6.000 mp, noul hipermarket oferă o gamă de 40.000 de produse, din care 2.500 sunt sub marcă proprie. Peste 450 de produse alimentare sunt vândute vrac, noul hipermarket şi-a lărgit substanţial oferta de produse alimentare, inclusiv cele produse în propriile laboratoare de brutărie, patiserie, cofetărie şi carmangerie.

Raion cu produse din Ungaria

În premieră locală, a fost deschis un întreg raion cu produse ungureşti, cu peste 300 de articole specifice, atât alimentare, cât şi nealimentare. De altfel, oficialii companiei au explicat că în fiecare hipermarket deschis se ţine seama de componenta etnică a regiunii respective, căutând să satisfacă astfel nevoile tradiţionale ale fiecărei comunităţi. În domeniul nealimentar s-au extins substanţial raioanele destinate copiilor şi bebeluşilor - jucării, îmbrăcăminte, educaţie - cele destinate îngrijirii personale, dar şi cele destinate întreţinerii casei. În noiembrie anul trecut, grupul Auchan, controlat de familia Mulliez, a anunţat achiziţia a 20 din cele 24 de hipermarketuri Real din România de la grupul german Metro, într-o tranzacţie de 1,1 miliarde euro care a vizat şi unităţile din Polonia, Ucraina şi Rusia. În iulie, Consiliul Concurenţei a aprobat tranzacţia, Auchan România ajungând astfel la o reţea naţională de 31 de magazine. Cu această tranzacţie, Auchan a urcat de pe locul patru pe doi în topul lanţurilor de hipermarketuri din România, cu afaceri cumulate de peste 1 miliard de euro, fiind devansat doar de Kaufland. În Oradea a rămas sub marca Real hipermarketul din Episcopia, la ieşirea din Oradea către Satu Mare.

Transport local

OTL SA anunţă publicul călător despre deschiderea, începând cu 13 noiembrie 2013, a punctului de preluare a datelor în vederea personalizării cardurilor de călătorie şi vânzare a titlurilor de călătorie din hipermarketul Auchan, care va fi deschis zilnic, între orele 9.30 şi 20.00. Autobuzele spre complexul comercial din Oradea Sud se va face pe liniile 20, 21R şi 21N.