Campanie de promovare a producătorilor autohtoni
Lansat la începutul anului, proiectul "Produceţi româneşte, vindem româneşte" a consumat ieri o nouă etapă din cadrul campaniei de promovare a producătorilor autohtoni. Restaurantul Emerald a fost ieri, pe parcursul întregii zile, gazda primului târg de achiziţii de produse locale iniţiat de către real,- Hypermarket.
În cursul lunii februarie conducerea Consiliului Judeţean Bihor a încheiat un parteneriat cu reprezentanţii real,- Hypermarket prin care se urmărea crearea unei punţi de legătură între producătorii locali şi conducerea reţelei de hypermarketuri real,-. Obiectivul acestui protocol este dezvoltarea unui program de informare şi sprijinire a producătorilor locali prin care se urmăreşte facilitarea procesului de desfacere a produselor tradiţionale româneşti prin reţeaua de distribuţie real. O primă acţiune în acest sens s-a consumat ieri, când la restaurantul Emerald, din Oradea, a avut loc un prim târg de achiziţii în cadrul căruia producătorii selectaţi îşi vor putea prezenta produsele în cadrul reţelei de distribuţie real,-. La evenimentul de ieri au participat 60 de producători, împărţiţi pe diferite domenii: carne, mezeluri, lactate, patiserie, legume-fructe, electro, menaj, confecţii, respectiv băuturi. Fiecare dintre producătorii locali prezenţi au adus cu ei câteva dintre produsele pe care doresc să le vândă prin intermediul hypermarketului, iar unul dintre angajaţii real,- a gustat şi a analizat calitatea produselor. "Din păcate, producătorii români nu sunt suficient promovaţi. O condiţie esenţială pentru a fi pe rafturile noastre este calitatea produselor. Tocmai de aceea am iniţiat un astfel de târg", ne-a declarat Adriana Piţa, director comunicare real,-. Astfel, după ce reprezentantul hypermarketului a analizat calitatea mărfii prezentate spre vânzare, a trecut la negocierea termenilor contractuali cu producătorii locali, urmând ca după semnarea contractelor, în funcţie de termenele de livrare, marfa lor să fie, în cel ma scurt timp, prezentă pe rafturi. "Nu suntem deloc sprijiniţi de statul român. Autorităţile trebuie să înţeleagă că noi nu suntem hoţi, iar ei nu sunt poliţişti. Vrem să avem şansa să lucrăm legal, să nu fim stresaţi de controale şi să fim respectaţi. Dacă statul nu ne ajută, în schimb, suntem ajutaţi de Uniunea Europeană", ne-a declarat Alin Ţigan, administrator firmă de panificaţie din Vaşcău.
Oferta producătorilor bihoreni a fost foarte variată, produse lactate, mezeluri, produse apicole şi de panificaţie, zacuscă, muştar şi chiar vinete până la aragaze, tricotaje etc. Toate aveau garanţia calităţii şi a preţurilor accesibile. Dacă vor trece testul specialiştilor, în curând, acestea vor putea fi achiziţionate şi din hypermarketul real,-.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.