DGFP Bihor: semnătura electronică - doar 32% dintre contribuabili
Direcţia Generală a Finanţelor Publice (DGFP) Bihor reaminteşte contribuabililor ca, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1397/2010, începând cu data de 1 iulie a.c., "Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate" (112), se va depune doar prin mijloace electronice de transmitere la distanţă.
Aceste declaraţii trebuie semnate prin utilizarea certificatului digital calificat obţinut de la furnizorii autorizati: CertSign (www.certsign.ro), Digisign (www.digisign.ro), şi Trans Sped (www.transsped.ro). Precizăm că se poate folosi acelaşi certificat digital calificat pentru a semna declaraţiile fiscale a mai multor contribuabili. "Având în vedere faptul că, până în prezent, în judeţul Bihor, au depus cereri pentru utilizarea unui certificat calificat doar 32% dintre contribuabilii care au obligaţii declarative, invităm contribuabilii să efectueze demersurile necesare pentru a obţine certificatul digital calificat, în vederea transmiterii electronice a declaraţiilor"- precizează Ioan Mihaiu, director executiv al DGFP Bihor. Pentru detalii, contribuabilii pot accesa site-ul www.mfinante.ro, portalul ANAF, Declaratii electronice, sau la sediul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a judeţului Bihor, Str. D. Cantemir nr.2B, camera 303, telefon 0259-433056.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.