Din luna decembrie - Carduri de discount pentru salariaţii orădeni
Conducerea AFB a precizat, ieri, într-o conferinţă de presă, că beneficiarii direcţi ai "AFB Advantage" vor fi atât firmele care acordă discounturile, pentru că îşi vor mări volumul de vânzări, dar şi salariaţii (ai firmelor membre ale AFP, dar şi ai altora care vor să fie incluse în program), care vor beneficia de preţuri mai mici la toate produsele promovate în cadrul programului. Cel mai probabil, programul va fi lansat în luna decembrie a acestui an, până atunci purtându-se discuţii cu 1.530 de firme pentru a oferi aceste reduceri de preţuri. "Fiecare companie, din adaosul comercial pe care îl practică, va scădea un anumit procent la vânzarea către posesorii de carduri", a precizat Octavian Dan, directorul general al AFB, adăugând că, în prezent, 231 de companii au acceptat deja programul lansat de asociaţie. Pentru implementarea proiectului, AFB a beneficiat de sprijinul Facultăţii de Management Grifiths din cadrul Universităţii Emanuel. Astfel, studenţi în primul an al acestei facultăţi au contactat firmele şi le-au prezentat avantajele participării în programul "AFB Advantage". Potrivit directorului executiv al Asociaţiei Firmelor Bihorene, Radu Silaghi, cinci dintre aceşti studenţi au excelat, ei fiind recompensaţi cu premii constând în bani, dar şi un notebook, o cameră foto şi un iPod. "Acest proiect a fost pentru studenţii noştri o oportunitate să cunoască realităţile din Bihor, să ia legătura cu factori de decizie din firme şi să îşi exerseze abilităţile de vânzare şi negociere", a declarat Sebastian Văduva, decanul Facultăţii de Management Grifiths. În paralel, AFB pregăteşte lansarea programului "AFB Advantage Plus", destinat firmelor şi persoanelor fizice cu venituri peste medie. Programul va oferi facilităţi firmelor care doresc să îşi recompenseze personalul de top şi oportunităţi de afaceri firmelor care îşi caută parteneri.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.