Formularul 112 "Declaraţie privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate" aferent lunii august a.c., are termen de depunere numai online data de 25 septembrie.

În acest sens, DGFP Bihor invită angajatorii să urgenteze procedura de obţinere a certificatului digital pentru semnătură electronică prin accesarea unuia din cei trei furnizori de servicii de certificare acreditaţi privind semnătura electronică - Cert Sign SRL (www.certsign.ro); Digi Sign SA (www.digisign.ro), respectiv Trans Speed SRL - www. transsped.ro). După obţinerea certificatului digital şi instalarea acestuia pe calculatorul de pe care se va  transmite Declaraţia 112, contribuabilii trebuie să listeze formularul 150 şi să se prezinte la unitatea fiscală teritorială competentă pentru a obţine dreptul de acces la depunerea online a Formularului 112. Contribuabilii vor depune aici: formularul 150 "Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat", listat, semnat şi ştampilat de contribuabilul pentru care se depun declaraţiile fiscale; documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original şi în copie; documentul, în original şi copie, care atestă calitatea titularului certificatului calificat, de reprezentant legal al contribuabilului (Hotărârea AGA sau Statutul societăţii comerciale); documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaraţiile fiscale pentru contribuabil, în situaţia în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat. În termen de 4 zile de la depunerea documentaţiei, pe adresa de e-mail menţionată în formularul 150, se va primi o confirmare pentru utilizarea serviciului "Depunere declaraţii online". După aplicarea semnăturii electronice, formularul 112 se depune pe websiteul e-guvernare.