La CJPC Bihor, serviciu de preluare reclamaţii
Pentru a veni în sprijinul consumatorilor, structurile teritoriale ale Autorităţii Naţionale pentru protrecţia Consumatorilor (ANPC) au organizat, din Ordinul preşedintelui ANPC Bucureşti, un serviciu de preluare reclamaţii şi intervenţie pentru cazurile speciale, şi în afara orarului zilnic, săptămânal fiind numit un comisar de serviciu. Pentru reclamaţii, sesizări, consiliere cu privire la problemele cu care se confruntă în calitatea pe care o au - de consumatori, bihorenii se pot adresa de luni până vineri, între orele 8.30 - 19.00 şi, respectiv, la sfârşit de săptămână - sâmbătă şi duminică, între orele 10.00- 18.00, la numărul de telefon 0259.431.817.
Reamintim consumatorilor şi numărul TELVERDE 0800 080 999, număr cu apelare gratuită, apelabil din orice reţea, pus la dispoziţia lor de ANPC Bucureşti.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.