Firmele nu vor putea depune cereri de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului (ONRC) în perioada 30 ianuarie-3 februarie, iar soluţionarea dosarelor depuse în perioada 20 şi 25 ianuarie va fi amânată cu cel mult două zile.

Oamenii de afaceri care au de depus sau de ridicat acte de la registrul comerţului trebuie să se grăbească să-şi rezolve problemele până miercuri, 25 ianuarie. Potrivit unui Comunicat al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului (ONRC), în perioada 26 ianuarie - 3 februarie, activitatea de lucru cu publicul şi cea de primire la ghişeu va fi suspendată, pentru buna desfăşurare a procesului de trecere pe noul sistem informatic. Concret, până pe 6 februarie vor fi suspendate cererile de înregistrare în registrul comerţului, de la înmatriculări la radieri şi alte depuneri de acte. După data de 6 februarie, activitatea de înregistrare în registrul comerţului se va desfăşura pe noul sistem informatic integrat, realizat în cadrul proiectului Servicii online şi finanţat din fonduri europene. Cererile se vor primi prin poştă, în registratura generală, urmând să fie înregistrate începând cu 6 februarie, pe noul sistem informatic, eşalonat, în ordinea primirii, dar nu mai târziu de data de 10 februarie. Şi serviciul RECOM online va fi suspendat, în perioada 3-7 februarie, urmând să funcţioneze numai partea de informaţii gratuite.