Parteneriat în realizarea unui Top al brandurilor bihorene
Brandul nu este un bun al unei companii, ci este însăşi viziunea şi spiritul ei. Prin imagine, prin ceea ce transmite şi reprezintă, brandul reuşeste pur şi simplu să cucerească publicul...
Noţiunea de brand se vehiculează în România de ani buni. Brandul este, în fapt, promisiunea făcută consumatorului, o promisiune pentru care este nevoie de un produs ori un serviciu de calitate, de o echipă de profesionişti, de materiale de identitate în care să se reflecte personalitatea şi mesajul brandului, de o strategie bine pusă la punct, de o comunicare inteligentă şi susţinută. Marea încercare a unei companii este nu a construi brandul ci, mai ales, de a-l susţine şi menţine. Brandul este apreciat atunci când reuşeşte să se impună în ochii consumatorilor, indiferent de cât de mare sau mic, tânăr sau vechi este, când reuşeşte să atragă oamenii spre el, când devine un reper şi un exemplu de urmat. Ei bine, sondajul de opinie, conceput în parteneriat de către Federaţia Patronilor Bihor şi Facultatea de Ştiinţe Socio Umane din Oradea, ce urmează a fi efectuat în perioada 15 noiembrie - 1 decembrie, ne va oferi, fără îndoială, răspunsuri cu privire la preferinţele orădenilor. "După cum se ştie, Federaţia Patronilor a încheiat, în urmă cu trei ani, un parteneriat cu Facultatea de Ştiinţe Socio Umane din Oradea şi, ca o continuare firească, începând cu data de 15 noiembrie, vom demara în rândul orădenilor un sondaj de opinie având ca obiectiv identificarea şi premierea brandurilor care au reuşit nu doar să se facă cunoscute, ci şi să câştige încrederea orădenilor. Domeniile aflate în atenţia studiului sunt construcţiile şi materialele de construcţii, domeniul medical, al turismuluiu, producţiei alimentare şi nealimentare, auto, sport, comerţ" - a declarat, în deschiderea conferinţei de presă organizate ieri, Ioan Lucian, preşedintele Federaţiei Patronilor Bihor. "Am răspuns cu plăcere invitaţiei lansate de Federaţie de a realiza un sondaj axat nu pe cifra de afaceri a firmelor ori nivelul veniturilor, ci pe imaginea pe care o au acestea în ochii publicului. Eşantionul pe care îl vom utiliza va fi de 400 de subiecţi, stratificat pe baza unor criterii clare - gen, categorie de vârstă, nivel de pregătire şi, posibil, ocupaţie. Echipa de operatori va fi formată din circa 20 de studenţi ai Facultăţii de Ştiinţe Socio-Umane, toţi tineri bine pregătiţi, sondajul fiind realizat cu respectarea cerinţelor deontologice" - a precizat d-na prof. univ.dr. Floare Chipea. Care vor fi rezultatele sondajului realizat în rândul orădenilor, dar mai ales care sunt numele celor mai apreciate firme, vom afla în prima parte a lunii decembrie, când Topul va fi făcut public cu prilejul Galei brandurilor bihorene.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.