Românii cumpără mai puţin
Potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare de piaţă GfK Romania, unul dintre produsele alimentare pentru care gospodăriile şi-au redus cheltuielile în acest an este uleiul de gătit.
Alte categorii care înregistrează valori negative sunt tabletele de ciocolată şi iaurtul cu fructe. Volumele de cafea măcinată şi prăjită continuă să scadă, în timp ce valoric evoluţia rămâne pozitivă, cu un număr constant de consumatori. Dintre produsele de îngrijire personală pentru care s-au observat creşteri volumice se numără şamponul de păr, săpunul de toaletă şi deodorantele, în timp ce categorii precum pasta de dinţi si detergentul de spălat rufe au avut evoluţii constant. Totuşi, sumele alocate pentru băuturi non-alcoolice şi bere au crescut cu 5%. Reamintim că GfK este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piaţă din lume, fiind prezentă pe piaţa locală din 1992.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.