Semnarea contractelor de finanţare nerambursabilă în cadrul Programului Casa Verde
Agenţia pentru Protecţia Mediului (APM) Bihor anunţă solicitanţii bihoreni care au depus dosare de finanţare nerambursabilă în cadrul Programului Casa Verde că, până la data de 2 martie, au fost semnate 528 de contracte de finanţare nerambursabilă.
Semnarea contractelor de finanţare
Potrivit datelor APM Bihor, până la data de 1 februarie, numărul total cereri de finanţare depuse s-a ridicat la 1.015. Totodată: au fost evaluate până la data de 28 ianuarie 800 de dosare, din care au fost aprobate până la aceeaşi dată 699; numărul contractelor de finanţare nerambursabilă semnate până la data de 2 martie - 528; au fost respinse, până la data de 28 ianuarie, 101 dosare; numărul de dosare de decontare depuse până la data de 2 martie - 97.
Solicitanţii bihoreni ale căror cereri de finanţare au fost aprobate (conform listei afişate pe site-ul Administraţiei Fondului pentru Mediu Bucureşti - www.afm.ro în data de 27 ianuarie a.c.) sunt rugaţi să se prezinte la sediul APM Bihor - Oradea, B-dul Dacia nr. 25/A, cu actul de identitate, în original, pentru semnarea contractelor de finanţare nerambursabilă, după următorul program: luni - joi între orele 8.30-12.00, respectiv 13.00 - 16.00, precum şi vineri, între orele 8.30 -12.00. Reamintim că, potrivit Ghidului de finanţare, se consideră renunţarea la finanţarea aprobată neprezentarea solicitantului pentru semnarea contractului de finanţare în termen de 60 de zile de la comunicarea aprobării dosarelor de finanţare, respectiv publicarea pe site-ul AFM (www.afm.ro) a listei dosarelor de finanţare aprobată.
Documente necesare
După semnarea contractului şi achiziţionarea instalaţiei, beneficiarii finanţării vor depune la sediul APM Bihor un dosar de decontare, care va cuprinde: cererea de tragere, completată prin tehnoredactare computerizată; contractul de execuţie, în copie legalizată; factura fiscală/facturile fiscale, în copie; documente bancare privind achitarea facturilor fiscale prezentate şi/sau chitanţă; proces-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în original; certificatul de garanţie emis de producător pentru instalaţie, în copie; un plic pe care se va completa numele adresa completă a solicitantului, titlul programului: "Programul privind instalarea sistemelor de încălzire care utilizează energie regenerabilă, inclusiv înlocuirea sau completarea sistemelor clasice de încălzire", precum şi numărul şi data contractului de finanţare nerambursabilă în baza căruia se solicită decontarea. Factura depusă în vederea decontării trebuie să fie emisă înainte de data depunerii cererii de tragere şi după data semnării contractului de finanţare nerambursabilă. Un ultim aspect: Administraţia Fondului pentru Mediu - Bucureşti finanţează cheltuielile eligibile efectuate după data semnării contractului de finanţare nerambursabilă, dar nu mai mult de suma prevazută în contract.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.