Top Expo, târg general de bunuri de larg consum, cu participare naţională şi internaţională, desfăşurat sub egida Toamnei Orădene, are ca parteneri ai evenimentului Camera de Comerţ şi Industrie Bihor, Direcţia pentru Dezvoltare Agricolă Bihor şi Koros Trade Kft Ungaria.
Cel mai complex eveniment din seria târgurilor şi expoziţiilor organizate în 2009 şi 2010, şi-a deschis larg porţile, ieri, la Arena "Antonio Alexe" din Oradea. "Top Expo îşi propune, şi la ediţia din acest an, creşterea segmentului de vânzări, dezvoltarea unor parteneriate durabile (pe plan intern şi internaţional), precum şi susţinerea în piaţă a brand-urilor participante. Este un eveniment deosebit, organizat cu sprijinul Top Media, firmă care a revigorat acest gen de manifestări expoziţionale" - a afirmat în cuvântul său de deschidere dl. Constantin Badea, director general al Camerei de Comerţ şi Industrie (CCI) Bihor. Top Expo 2010 vine cu o oferta bogată în domenii precum: construcţii, amenajări interioare şi exterioare, ambient şi design, mobilă, imobiliare, automoturisme, autoutilitare, utilaje, îmbrăcăminte, produse alimentare, servicii ş.a. Gândit pe zone, în funcţie de domeniul expus (exemplu: zona food, zona imobiliare, zona îmbrăcăminte/încălţăminte, zona construcţii, zona mobilă, etc.), vizitatorii pot găsi aici oferta unor firme deja "cu nume", atât din Oradea, Satu Mare, Braşov, Ploieşti, Târgu Mureş, cât şi Ungaria, în spaţiul interior putând fi aflaţi producătorii tradiţionali din Bihor, toţi atestaţi de Direcţia pentru Dezvoltare Agricolă, dar şi îmbietoarele oferte ale unor hypermarket-uri (Selgros Cash & Carry). Nu lipsesc de la această manifestare expoziţională nici firmele cu TV products (teleshopping, direct marketing), ori cele cu ofertă de încălţăminte, îmbrăcăminte, piese de mobilier (expuse de Resignum sau Arcadia), societăţile cu activitate în domeniul construc-ambient (Termoline, Termoland, Novambient, Victor, Decomex, Porcelanosa, San Marco, Trilak, Aba Ro, Dusa Door), sau cele din zona amenajărilor (Dacardi, Ka Luna, Pofi Garden, Pool Control, Natural Stone etc). În ceea ce priveşte segmentul auto, publicul vizitator îi poate găsi pe reprezentanţii Hyundai Carbenta, AutoBara&Co. De asemenea, trebuie spus că orădenii au, în aceste zile, la dispoziţie şi o zonă (în spaţiul exterior) în care vor putea degusta mâncăruri cu specific românesc şi maghiar sau vor putea petrece timpul în zona de distracţie special creată.
Expoziţia este deschisă publicului în perioada 24-26 septembrie, după următorul program: azi, 25 septembrie, între orele 9.00 - 20.00; duminică, 26 septembrie, între orele 9.00 - 18.00. Biletul de intrare costă doar 5 lei, pe baza acestuia fiecare vizitator primind şi un bilet de tombolă care, cu puţin noroc, îi poate aduce unul dintre următoarele premi: 10 premii surpriză oferite de Selgros Cash & Carry, o centrală de aer condiţionat oferită de Termoland, respectiv o bicicletă oferită de Depozitul de Instalaţii. Extragerea premiilor va avea loc duminică, la ora 18.00.