Începând cu obligaţiile aferente lunii iunie a.c., formularul 112 - Declaraţie privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate va fi depusă numai prin mijloace electronice de depunere la distanţă.

Pentru utilizarea serviciului "Depunere declaraţii on-line", ulterior obţinerii formularului 150 Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat, contribuabilii vor depune la orice unitate fiscală din subordinea ANAF: formularul 150 listat, semnat şi ştampilat de contribuabilul pentru care se depun declaraţiile fiscale; documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original şi copie; documentul în original şi copie, care atestă calitatea titularului certificatului calificat, de reprezentant legal al contribuabilului (acest document poate fi Hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor sau Statutul societăţii comerciale); documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaraţiile fiscale pentru contribuabil, în situaţia în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat. După depunerea documentaţiei, contribuabilii vor primii o confirmare pe adresa  de e-mail menţionată în formularul 150 pentru utilizarea serviciului „Depunere declaraţii on-line". Apoi, se accesează websiteul ANAF, www.anaf.ro, secţiunea Declaraţii electronice, categoria Descărcare declaraţii, parcurgând etapele prezentate în ghidul Instrucţiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaraţiilor on-line, publicat pe site.