Organizaţia studenţească AIESEC o organizat, recent, o prezentare în care au fost expuse atât oportunităţile ce se deschid membrilor, cât şi proiectele pe care urmează să le desfăşoare în acest an universitar.

În cadrul Universităţii din Oradea, Organizaţia internaţională de tineri AIESEC a realizat un eveniment de prezentare cu scopul de a informa studenţii privind organizaţia şi modalităţile prin care ei se pot implica. În cadrul acestui eveniment, au fost prezentate oportunităţile pe care le pot avea membrii AIESEC cele mai importante fiind cele de leadership, stagiile de practică în străinătate şi un cadru global de învăţare. Astfel, studenţii prezenţi la acţiunea AIESEC au aflat că, odată ce au devenit membri ai organizaţiei, vor participa la proiecte în care au posibilitatea de a-şi dezvolta spiritul antreprenorial şi cel de organizare a carierei. Membrii AIESEC pot să participe şi la programul de exchange, care le permite efectuarea de stagii de practică, plătite, la companii străine. De asemenea, celor prezenţi la întâlnire le-a fost prezentat şi mediul de învăţare accesibil membrilor organizaţiei, aceştia putând să participe la conferinţe, seminarii şi traininguri pe diferite teme. La eveniment, pe lângă studenţi, au mai luat parte şi reprezentanţi ai mediului extern şi universitar. Astfel, foştii membri AIESEC, Sebastian Adel, brand manager la European Food, şi Florina Pop, angajată a unei cunoscute bănci, au vorbit studenţilor despre experienţa în AIESEC şi mai ales despre utilitatea acesteia pentru cariera profesională pe care o au acum.