Universitatea Oradea a lansat, încă de săptămâna trecută, o campanie de promovare a ofertei educaţionale, printre obiectivele proiectului numărându-se creşterea nivelului de comunicare între instituţia de învăţământ superior şi licee, dar şi creşterea vizibilităţii Universităţii şi îmbunătăţirea imaginii acesteia.

 

La proiectul intitulat "Caravana Universităţii Oradea" conlucrează toate asociaţiile studenţeşti, studenţii şi cadrele didactice ale fiecărei facultăţi în parte. Caravana va cuprinde prezentări în licee, la clasele terminale, discuţii libere cu studenţii, seminarii de prezentare a ofertei de master şi doctorat, participarea la diferite târguri şi activităţi destinate tinerilor. În cadrul prezentării ce a avut loc ieri la Colegiul Naţional "Mihai Eminescu", elevii din anii terminali au avut posibilitatea să afle direct de la cadrele didactice ale unor facultăţi orădene informaţii utile în ce priveşte taxele de studii, dotarea tehnică de care dispune facultatea, programele de studii disponibile pentru acest an, dar şi despre proiectele şi parteneriatele de colaborare pe care majoritatea facultăţilor orădene le au cu instituţii de învăţământ prestigioase din străinătate. De asemenea, liceenii au fost informaţi şi cu privire la faptul că studenţii orădeni pot merge în stagii de perfecţionare şi schimb de experienţă prin diferitele programe europene derulate de Universitatea din Oradea. Proiectul este coordonat de Federaţia "Student Pro" şi Biroul de Comunicare al Universităţii. Asociaţiile care iau parte la acţiune sunt AIESEC, ASIETI, ARISE, ASMO, ASUO, ELSA, AS "Gheorghe Şincai", AS de la Arhitectură şi Construcţii, AEF. La acestea se adaugă alţi voluntari, studenţi de la diferite specializări.

 

Anul trecut, studenţii implicaţi în Caravana Universităţii din Oradea au prezentat oferta educaţională liceelor din Bihor, Arad, Satu Mare, Sălaj, Maramureş şi Hunedoara. Anul acesta Caravana va ajunge şi în judeţele Alba şi Bistriţa Năsăud.