Decorează, reciclează, inspiră - Elevi din Oradea, premiați la un concurs de creativitate
Nhood România, în parteneriat cu Touch Agency și Asociația „Butoiașul cu Zâmbete”, a organizat o campanie socială cu o puternică componentă educativă, dedicată sprijinirii procesului de învățământ din comunitățile în care activează.
Sub conceptul „Decorează, reciclează, inspiră – un concurs al creativității”, 12 clase de elevi din București, Oradea, Timișoara și Constanța au fost invitate să participe la o competiție a celor mai frumoase, creative și sustenabile ouă de Paște.
Școlile participante au primit câte un ou uriaș, cu înălțimea de un metru, pe care l-au decorat într-un mod original, utilizând materiale sustenabile. Expozițiile au fost însoțite de o competiție online, organizată pe paginile de Facebook ale celor patru centre comerciale participante, printre care Centrul Comercial Aushopping Oradea, unde susținătorii au putut vota cele mai creative și sustenabile decorațiuni.
La finalul campaniei, în funcție de numărul de voturi primite online în perioada 14–28 aprilie, au fost acordate premii în valoare totală de 4.000 euro. Acestea au fost distribuite astfel pe fiecare centru comercial: locul I – voucher de 500 euro; locul II – voucher de 300 euro; locul III – voucher de 200 euro. Premiile sunt destinate exclusiv unităților de învățământ, pentru achiziția de materiale și echipamente necesare dotării sălilor de clasă, contribuind direct la îmbunătățirea actului educațional.
Din Oradea au fost premiate trei clase de la Școala Gimnazială „Lucreția Suciu”, după cum urmează: clasa a II-a A – locul I; clasa a III-a A – locul II, iar clasa I A – locul 3.
În continuarea campaniei sociale, ouăle decorate vor fi scoase la licitație de către Asociația „Butoiașul cu Zâmbete”. Potrivit organizatorilor, atât persoanele fizice, cât și cele juridice din România vor putea dona sau sponsoriza aceste creații, iar sumele colectate vor fi direcționate integral către programe educaționale axate pe protejarea mediului.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.