Reprezentanții Universității din Oradea au vizitat miercuri, 16 februarie, mai multe licee din localități aflate pe cursul Crișului Repede (Vadu Crișului, Șuncuiuș, Bratca și Borod) în cadrul unei campanii de promovare a ofertei educaționale. Directorii, profesorii și elevii au afirmat că instituția orădeană este prima opțiune pentru marea majoritate a tinerilor.

Sub coordonarea prorectorului prof. univ. dr. habil. Maria Eugenia Mureșan, Centrul de Consiliere și Servicii Privind Cariera (CCSC) și Biroul Comunicare ale Universității din Oradea derulează o campanie de promovare a ofertei educaționale, propusă viitorilor absolvenți de instituția academică.

Psiholog dr. Adriana Borza, directorul CCSC, spune că această campanie își dorește să aducă la cunoștința elevilor claselor a XI-a și a XX-a, din licee care funcționează în localități cu o populație mai mică de 10.000 de locuitori, facultățile și oportunitățile pe care le pune la dispoziția lor Universitatea din Oradea: „derulăm această campanie de informare a elevilor din dorința de a-i ajuta în vederea atingerii propriilor obiective, privind cariera și alegerea unui program de studii potrivit aspirațiilor și pasiunilor lor”.

Pe parcursul campaniei de informare, caravana Universității din Oradea, va vizita nu mai puțin de 34 de licee și colegii tehnice din Bihor, Satu Mare, Maramureș, Sălaj, Alba și Hunedoara. Împreună cu informațiile despre facultăți, programe de master, condiții de cazare, burse și cam tot ce înseamnă viața de student la Oradea, elevii vor primi câte un rucsac, în care vor găsi un carnețel de notițe, un pix, un stick de memorie și, desigur, un pliant ce conține informații esențiale legate de Universitatea din Oradea.

Ca o altă componentă a campaniei de promovare, importantă pentru cei care încă nu au decis ce facultate vor să urmeze, reprezentanții instituției de învățământ vorbesc elevilor și profesorilor despre școlile de vară pe care Universitatea din Oradea le organizează și în acest an.