Înscrierea la şcoală - Peste două mii de copii neînscrişi
Deşi numărul de copii înscrişi la şcoală este destul de mare, după a doua etapă a înscrierilor au mai rămas peste două mii de copii neînscrişi. În total, în cele două etape, s-au înscris 9.064 de copii la clasa pregătitoare şi clasa I, dintre care 7.780 în prima etapă şi 1284 în etapa a II-a.
S-a încheiat şi cea de-a doua etapă a înscrierilor pentru clasa pregătitoare şi clasa I. La clasa pregătitoare s-au înscris în total 3.357 de copii dintre care 2.939 în etapa întâi şi 418 copii în etapa a doua. Dintre aceştia 775 de copii au fost maghiari, 702 înscriindu-se în prima etapă şi doar 73 în etapa a doua. La clasa I s-au înscris 5.707 copii dintre care 4.841 în prima etapă şi 866 în cea de-a doua etapă. 1.191 de copii din totalul celor înscrişi sunt maghiari, dintre aceştia 1088 s-au înscris în prima etapă şi 103 în cea de-a doua. „Din numărul total de copii care, conform datelor noastre, trebuie înscrişi în clasa pregătitoare şi clasa I au mai rămas peste două mii de copii care nu s-au înscris. Aceştia se vor înscrie probabil în perioada următoare", a spus Kery Hajnal, inspector general adjunct la Inscpectoratul Şcolar Judeţean Bihor. Pentru elevi urmează ce-a de-a treia etapă (23-25 aprilie) în care va avea loc înscrierea la şcoala de circumscripţie a copiilor ai căror părinţi au solicitat, în etapa a doua, înscrierea la altă unitate de învăţământ decât şcoala de circumscripţie. A patra etapă de înscriere în clasa pregătitoare şi în clasa I este programată în intervalul 2-18 mai, când are loc înscrierea pe locurile disponibile, la unităţile dorite, a copiilor ai căror părinţi au solicitat înscrierea la altă şcoală decât cea de circumscripţie, dar au fost respinşi iniţial, din lipsă de locuri. Tot în cadrul acestei etape, dar în intervalul 11-18 mai, are loc înscrierea copiilor care nu au fost cuprinşi în nicio unitate de învăţământ în etapele anterioare. Pe 21 mai, la fiecare unitate de învăţământ vor fi afişate listele finale.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.