Noii directori ai școlilor orădene au de îndeplinit indicatori de performanţă - Au semnat contractul cu Primăria
Cei 31 de directori noi ai școlilor din municipiul Oradea au semnat miercuri, 2 februarie, contractele pentru perioada 2022 - 2026. Semnarea documentelor a avut loc în sala Mare a Primăriei Oradea, în prezența primarului Florin Birta.
La sfârșitul anului trecut, Inspectoratul Școlar Județean Bihor a organizat un concurs de selecție pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct. Noii directori vor avea un mandat de patru ani pentru care au semnat două contracte: unul cu ISJ Bihor, respectiv cu municipalitatea.
Proba scrisă a examenului pentru ocuparea posturilor vacante de director și director adjunct a avut loc pe 15 octombrie, iar în perioada 15 noiembrie - 8 decembrie s-au desfășurat interviurile.
În ceea ce privește contractul de management administrativ-financiar, încheiat cu Primăria Oradea, acesta prevede „organizarea, conducerea şi administrarea unităţii de învăţământ, precum şi gestionarea patrimoniului, conducerea executivă a gestionării patrimoniului şi a mijloacelor materiale şi băneşti ale acesteia, pe baza obiectivelor şi indicatorilor de performanţă, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezentul contract, în scopul asigurării serviciilor educaţionale, în conformitate cu prevederile legale în vigoare”, se arată în document.
„Am anexat contractului încheiat cu directorii și un document care prevede indicatorii de performanță ce au ca scop atingerea unui management competitiv. În domeniul școlar, acest lucru se poate realiza prin eficacitate și eficiență. Ne dorim să avem un sistem de învățământ de calitate în Oradea, iar cei care conduc școlile au o mare responsabilitate în obținerea acestui obiectiv”, a menționat primarul Florin Birta.
Indicatorii vizează creșteri ale veniturilor proprii, reducerea de cheltuieli, îmbunătățirea comunicării cu mediul intern și extern, colectarea selectivă a deșeurilor reciclabile, reducerea agentului termic în afara programului săptămânal și zilnic, atragerea de sponsorizări etc.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.