În intervalul 30 iunie- 4 iulie s-a desfăşurat la Facultatea de Ştiinţe Socio-Umane a patra ediţie a Şcolii de vară cu tema "Proiectare şi evaluare didactică în contextul învăţării prin cooperare", pentru avansaţi.

Manifestarea este organizată de Asociaţia pentru Promovarea Cooperării în Educaţie (APCE), în parteneriat cu Universitatea Oradea - Facultatea de Ştiinţe Socio-Umane, Catedra de Ştiinţe ale Educaţiei, Casa Corpului Didactic şi Inspectoratul Şcolar al Judeţului Bihor. Activităţile constă în mese rotunde şi ateliere de lucru, profesor formator pe tema învăţării prin cooperare fiind Carlton Fitzgerald, formator pe tema Învăţării prin Cooperare al Centrului de Învăţare prin Cooperare, Universitatea din Minnesota, SUA. La simpozion s-au înscris 26 de persoane, cadre didactice din învăţământul preuniversitar şi superior, respectiv studenţi interesaţi de însuşirea unor strategii interactive de predare pentru optimizarea interrelaţiilor psiho-sociale la nivelul grupurilor de elevi. "Prin intermediul Şcolii de vară cu tema: Proiectare şi evaluare didactică în contextul învăţării prin cooperare, ne propunem sensibilizarea celor care lucrează în învăţământ faţă de problema cooperării în educaţie, ca o alternativă viabilă la practicile şcolare tradiţionale", a afirmat Simona Laurian, preşedintele APEC. Prezenţa formatorului american reprezintă o excelentă oportunitate oferită participanţilor la cursuri de a lua contact cu modele de predare alternative, lărgindu-şi astfel viziunea asupra procesului educaţional. De asemenea, colaborarea cu profesorii americani este o premisă a unor posibile proiecte de parteneriat şi dezvoltare internaţională pe care APCE o oferă cadrelor didactice din România.