Universitatea din Oradea - Târgul locurilor de muncă pentru studenţi şi absolvenţi
Zeci de studenţi sau proaspăt absolvenţi ai Universităţii din Oradea au luat cu asalt holul din faţa Aulei Magna în speranţa că îşi vor găsi un loc de muncă. Cei mai mulţi s-au declarat mulţumiţi de ofertele firmelor implicate în proiect, în timp ce alţii se aşteptau la o gamă mai diversificată de joburi.
Centrul de Servicii privind Cariera (CSC) din cadrul Departamentului de Învăţământ Superior la Distanţă al Universităţii din Oradea, în parteneriat cu Facultatea de Ştiinţe Economnice, Federaţia Studenţilor "StudentPro", Agenţia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă Bihor, Camera de Comerţ şi Industrie şi Consiliul Local al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (CLIMM), a organizat, ieri, "Târgul locurilor de muncă pentru studenţi şi absolvenţi". În cadrul celei de-a treia ediţii au participat 16 firme, care şi-au prezentat în cele mai originale şi atractive moduri oferta locurilor de muncă pentru tinerii orădeni. Anul aceasta TML s-a desfăşurat sub deviza "Investeşte în oameni să dai viaţă afacerii tale!", un îndemn bun de urmat de către viitorii afacerişti. Firmele participante au pus dispoziţia acestora aproximativ 230 de locuri de muncă pentru studenţi şi absolvenţi, în domenii precum inginerie/tehnologie, IT, achiziţii, management, resurse umane, contabilitate, farmacie, litere şi relaţii cu clienţii. Târgul a debutat cu o serie de acţiuni de recrutare a tinerilor, în timp ce angajatorii şi-au prezentat şi promovat oferta la standurile amenajate de către organizatori. Fiecare angajator a avut ocazia să îşi intervieveze potenţialii angajaţi, iar studenţii, să aleagă postul care cred ei că li se potriveşte cel mai bine. "Sunt multe oferte, dar, totuşi, gama nu e completă. Oricum, noi ne lăsăm CV-urile, iar firmele, după ce le evaluează, vor decide pe cine vor angaja", a precizat Florina Miclaş, studentă. Cele mai multe locuri de muncă, oferite de compania Celestica, au fost din domeniul ingineriei electronice. "Astfel de evenimente au rolul de a oferi studenţilor un contact direct cu mediul economic şi de a cunoaşte aşteptările companiilor, iar noi ne străduim să punem la dispoziţia tinerilor o ofertă de locuri de muncă cât mai bogată şi diversificată, pentru a-i păstra pe aceştia în câmpul muncii", au explicat organizatorii.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.