Compania de Apă Oradea are, începând de ieri, un Centru de Primire modern şi mult mai apropiat de clienţii săi.

Ieri, în prezenţa oficialilor Primăriei Oradea, angajaţii CAO s-au lăudat cu cea mai nouă investiţie: un centru modern de primire a clienţilor. Noul Centru a fost dotat cu cinci puncte de lucru, a fost schimbat mobilierul şi, cel mai important lucru, cei 24 de anagajaţi au beneficiat de mai multe şedinţe de instruire.

"Primăria Oradea are o strategie de a ne apropia de public. Aşa că ne-am încadrat în această linie", a precizat Ovidiu Gavra, directorul CAO. La eveniment a fost prezent Eduard Florea, managerul public al Primăriei Oradea, care, la nivelul instituţiei pe care o reprezintă, a iniţiat o serie de demersuri pe această linie de apropriere faţă de cetăţeni. "Am amenajat o sală de primire pentru clienţii noştri cu cinci poziţii de lucru. Am organizat şi două sesiuni de training pentru personal. Dincolo de  partea de abilităţi, am lucrat şi la partea de atitudine", a precizat Ovidiu Mureşan, directorul economic al CAO. Valoarea investiţiilor s-a ridicat la 5.000 de euro.