Până la finele acestui an, trebuie finalizat şi drumul rapid în lungime de 3.577 m, care leagă viitorul Pod Dragoş Vodă cu Podul Theodor Neş. Timpul scurt pentru dificultatea unui astfel de proiect nu mai dă niciun răgaz constructorului, care se vede nevoit să lucreze şi în condiţii de iarnă.

Lucrările au demarat în urmă cu mai bine de trei luni, timp în care, potrivit viceprimarului Mircea Mălan, s-au efectuat lucrări de consolidare a Dealului Ciuperca, respectiv s-a început consolidarea Dealului Pisicii. "La Dealul Ciuperca, lucrările de consolidare s-au finalizat. La Dealul Pisicii vor fi foraţi piloţi la 12 m adâncime, care vor fi ancoraţi la 20 de grade şi care vor avea o lungime de 25 m", a explicat Mircea Mălan. În aceste zile, după demolările efectuate între străzile Gh. Doja şi Louis Pasteur, se pregăteşte zona pentru execuţia viitorului pasaj, care va avea o lungime de 157,75 m. Proiectul mai prevede ca de-a lungul traseului să se mai amenajeze şi o bretea de legătură, la intersecţia străzii Adevărului cu Piatra Craiului, cu o lungime de 80 de m. Astfel, vor fi amenajate 17 intersecţii, respectiv de bretele de acces spre acest drum rapid. De asemenea, odată cu acest proiect de realizare de drum, s-a gândit şi realizarea unei reţele de canalizare pluvială în lungime de 2.686 m. Tronsonul prevăzut de-a lungul străzii Ecaterina Teodoroiu încă nu a fost atacat. Valoarea lucrărilor la drum rapid, plus cei 270 m de bretele, respectiv reabilitarea stăzii Facliei pe un tronson de 385 m se ridică la 49.445.134,22 lei, fără TVA. Pentru a finaliza investiţia, opt firme îşi vor aduce aportul SC Trameco SA Oradea - lider de asociere, SC Selina SA, SC Drumuri Bihor SA, SC Abed Nego SRL, SC Vega '93 SA Galaţi, SC Geotec Plant SRL Iaşi, SC Instgat SRL Timişoara asociații, subcontractor SC ELM Electromontaj SA Cluj-Napoca.