Lucrările de pe Bulevardul Dacia par să nu se mai termine. În fiecare lună, muncitorii firmei Selina mai găsesc ceva de refăcut, asta după ce în vară au predat lucrarea Primăriei Oradea. Însă la scurt timp au ieşit la iveală vicii ascunse ale noii lucrări, astfel că se văd nevoiţi să tot revină la faţa locului pentru a îndrepta aceste deficienţe. O iniţiativă lăudabilă, doar că nici măcar acest lucru nu ştiu să-l facă cu responabilitate.

 La sârşitul săptămânii trecute muncitorii de la Selina s-au apucat să frezeze pe aproape un kilometru de o parte şi alta a scuarului median nou creat pe Dacia. Doar că, după ce au frezat, au lăsat acolo tot molozul şi nici nu au semnalizat zona corespunzător. Deşi săptămâna trecută încă mai era timp frumos, favorabil pentru refacerea carosabilului, echipele de muncitori au fost repartizate să asfalteze intrările din faţa Primăriei Oradea, iar Bulevardul Dacia a fost abandonat. Pe când să se apuce din nou de treabă, săptămâna aceasta a început să plouă. Ieri dimineaţă, zeci de şoferi se arătau nemulţumiţi: "De joi s-au apucat să frezeze şi au lăsat aşa totul. În mod normal, nu au voie să frezezi mai mult decât puteau să refacă într-o zi. Azi (ieri - n.r.), pe ploaie, ne-am trezit cu tot molozul acesta pe carosabil, lucrările nu erau semnalizate. În plus, au lăsat să se adune apa în aceste făgaşe frezate. În aceste condiţii, e normal ca apa să se infiltreze sub asfalt, creând, astfel, un nou front de lucru pentru la anul", ne-a sesizat o şoferiţă în cursul dimineţii de ieri. Reprezentanţii Direcţiei Tehnice cred că vina este împărţită. "Când s-a refăcut scuarul central, odată cu montarea noilor borduri a rămas o fâşie de câţiva centimetri între carosabil şi bordură, iar apa a început să se infiltreze în asfalt. Vina e împărţită: noi nu am dat comandă să acopere această fâşie când au lucrat în primăvară, dar nici executantul nu a făcut acest lucru din proprie iniţiativă", ne-a declarat Leontin Pătcaş, şeful Serviciului Drumuri şi Poduri din cadrul Direcţiei Tehnice. Acesta a mai adăugat că modul de lucru adoptat nu este cel indicat, echipa de la Selina ar fi trebuit să acopere noile fâşii frezate cu asfalt a doua zi, nu să le lase aşa.