Cea de-a treia ediţie din Oradea a festivalului Street Food s-a desfăşurat în perioada 17-19 mai, în Cetate. Anul acesta, orădenii au fost cuceriţi cu delicii culinare puse la dispoziţie în peste 40 de truck-uri, dar şi cu proiecţii de film şi concerte în aer liber.

 

Street Food Festival, festivalul care a adus aromele interesante și preparatele apetisante aproape de gurmanzi și pofticioși a ajuns în Cetatea Oradea în perioada 17-19 mai.

Ediția din acest an a fost îmbogăţită de organizatori cu o serie de elemente menite să atragă cât mai mulţi vizitatori. Astfel, decorul, activitățile, muzica și i truck-urile i-au suprins pe orădeni, de la indicatoarele cu mesaje amuzante, şi locurile de relaxare cu saci coloraţi, la preparate interesante, de la burgeri şi sandwich-uri, la diverse deserturi.

Pentru ca experiența de festival să fie una completă, anul acesta la Street Food Festival orădenii au avut parte de și mai multă muzică bună. Artiști precum Robin and the Backstabbers, The Mono Jacks, Jurjak, Moon Museum, Lucia și Baby Elvis au putut fi aplaudaţi la Street Food Stange, scena principală. Iubitorii de muzică electronică au fost la rândul lor bucuroşi de ofertă,  pentru că de la Street Food Festival nu au lipsit VRTW Area cu dj-ii lor cunoscuți, unde au mixat Dubase Calibro, Soulheads sau Electrotwn.

Gurmanzii au avut la dispoziţie peste 40 de truck-uri cu fel de fel de preparate gustoase În plus, festivalul a avut şi de la cinema în aer liber, unde au putu fi urmărite filmele: Povestea Iubirii, Nunta in ofsaid sau Omul care l-a ucis pe Don Quijote. Nu în ultimul rând, Street Food Festival a fost un punct de atracţie pentru copii. Astfel, pe parcursul celor trei zile de festival, cei mici au fost invitaţi la o serie de la ateliere de creație, au fost îmbiaţi să joace golf, s-au bucurat de un carusel şi s-au distrat la şedinţele de face paiting, sau prin activități cu baloane modelabile.

Street FOOD Festival este un concept de festival care a debutat în 2016 la Cluj-Napoca şi ulterior a fost dezvoltat în alte 11 oraşe. În 2018 festivalul a fost vizitat în total de peste 800.000 de persoane. În Oradea, evenimentul a fost organizat de Agenţia Why Not & Flavours şi Primăria Oradea, prin Asociaţia pentru promovarea turismului în Oradea şi Regiune (Visit Oradea).