Toamna orădeană 2012 se apropie - Un coş plin de evenimente
Flavius Bunoiu, directorul Casei de Cultură a municipiului Oradea, a susţinut ieri o conferinţă de presă legată de Toamna orădeană (TO). Festivalul, ajuns la cea de-a XXI-a ediţie, se va desfăşura în perioada 1-14 octombrie, şi va cuprinde spectacole de teatru, expoziţii, manifestări culturale, precum şi concerte în aer liber şi în săli din oraş. Site-ul oficial de promovare a festivalului este www.toamnaoradeana.com
Potrivit lui Flavius Bunoiu, în perioada 1-10 octombrie, sunt programate zece spectacole, care vor avea loc în diferite săli din oraş, preţul biletelor fiind cuprins între 5 şi 30 de lei. Zilele de 11, 12, 13 şi 14 octombrie vor fi dedicate concertelor în aer liber, care nu se vor desfăşura în parcarea de pe strada Independenţei, aşa cum ne-am obişnuit, ci în Parcul 1 Decembrie (lângă Casa de Cultură a Sindicatelor). Directorul CCO a evitat să dea vreun nume de artist care va cânta la TO, motivând că se află în faza de semnare a contractelor. În ce priveşte promovarea ediţiei din acest an a festivalului, Bunoiu a arătat că aceasta a început încă din 1 iunie şi că în acest an campania de imagine a fost gândită împreună cu firma 4th Floor din Oradea. "Încercăm să acoperim toate zonele de promovare a acestui eveniment şi să atragem în acest fel cât mai mulţi vizitatori. Astfel, designul site-ului, al blogului şi al paginii de Twitter au fost creionate în spiritul curentului Art Nouveau", a mai spus Bunoiu. Ca un element de noutate, pe site-ul www.toamnaoradeana.com, s-a lansat, începând de ieri, concursul „Oradea - de la imaginaţie la creion", conceput din dorinţa de a prezenta şi o altă faţă a oraşului nostru multicultural. Premiile oferite câştigătorilor vor fi: 150 euro pentru locul I, 100 euro pentru locul II şi 50 de euro pentru locul III. De menţionat că fiecare participant va realiza o singură lucrare pentru concurs, pe o coală albă A4, de preferinţă în creion. Lucrările se vor colecta între 11-22 iulie, între orele 9.00-16.00, la sediul Casei de Cultură a municipiului Oradea.
Cât priveşte bugetul destinat acestui festival, 50% din fondurile necesare vor fi asigurate de Primăria Oradea, iar cealaltă jumătate va reprezenta veniturile proprii ale Casei de Cultură a municipiului, provenite din sponsorizări, vânzări de bilete şi taxele pentru comerţ stradal.
O caruta de bani, o firma de cacao (4th Floor) a se vedea site-ul acestora! Ce concept acelasi monopol cu aservitii politici , acelasi furacios de Bunoiu, oricum sub conducerea gibonului asfaltagiu aculturat si o suma mare de interese ce sa rezulte ...bine fratilor ca tine numai 2 saptamani ... god help us ...