Călătorii orădeni vor fi întâmpinaţi de acum înainte de personal aranjat la "patru ace". Toţi şoferii, vatmanii şi controlorii care îşi desfăşoară activitatea pe mijloacele de transport în comun din oraş vor fi obligaţi, în viitorul apropiat, să poarte uniforme. La sediul OTL au ajuns deja 39 de seturi de uniforme complete, stocul urmând să fie completat cu alte 661 de costume. Ieri, în jurul orelor amiezii, orădenii au avut ocazia să îl admire pe primul angajat al regiei în uniformă, fiind vorba despre şoferul autobuzului cu numărul de parc 127, Dorel Andor, care a deservit călătorii liniei de autobuz 12. "Costumele ne vin foarte bine şi, cel mai probabil, vor oferi călătorilor o încredere sporită în capacităţile angajaţilor OTL", este de părere Andor.


"Uniformele cu care îi vom dota pe angajaţi reprezintă un efort al companiei de transport local de a-şi ridica standardele serviciilor oferite în concordanţă cu regiile de transport în comun din alte oraşe europene", a declarat Krisztian Bogdan, purtătorul de cuvânt al OTL. Fiecare angajat care va ieşi pe trasee de tramvai sau autobuz va primi câte două cămăşi de culoare albastru deschis, un sacou, două perechi de pantaloni şi o cravată, toate de culoare bleumarin închis, sau, în cazul vatmaniţelor, două fuste. "Regia a achiziţionat în total 700 de uniforme, 350 pentru sezonul cald şi încă atâtea pentru perioada din an cu temperaturi mai scăzute. Primele seturi livrate vor fi bineînţeles cele de vară, piesele de îmbrăcăminte fiind confecţionate din material mai subţire", a adăugat Bogdan, precizând că firma care confecţionează uniformele va onora comanda regiei de transport local, în valoare de aproape 186.000 lei, în funcţie de capacitatea de producţie. Ieri, în jurul orelor amiezii, orădenii au avut ocazia să îl admire pe primul angajat al regiei în uniformă, fiind vorba despre şoferul autobuzului cu numărul de parc 127, Dorel Andor, care a deservit călătorii liniei de autobuz 12. "Costumele ne vin foarte bine şi, cel mai probabil, vor oferi călătorilor o încredere sporită în capacităţile angajaţilor OTL", este de părere Andor.

De o imagine mai bună vor beneficia cu siguranţă agenţii de control de pe tramvaie şi autobuze, care au nevoie mai mult decât oricare dintre angajaţii OTL să recâştige respectul şi încrederea călătorilor orădeni.