Pierderile pe reţelele de apă sau termoficare par să fie printre cauzele facturilor mari pe care consumatorii orădeni le achită lunar. Din păcate, nu stă în puterea omului de rând să remedieze aceste deficienţe, însă nici factorii responsabili nu par mai preocupaţi de problemă. Un caz concret este avaria de pe Podul Ferdinand semnalată încă din cursul zilei de vineri, care ieri, după cinci zile, nu a fost încă remediată.

Încă din cursul zilei de vineri, 12 august, trecătorii din Piaţa Unirii au sesizat că pe malul stâng, în vecinătatea Podului Ferdinand, de sub asfalt izvoresc şiroaie de apă. Problema semnalată este la doar câţiva paşi de clădirea Primăriei Oradea, cu toate acestea, la faţa locului, vineri, nu s-a deplasat nici un echipaj de intervenţie. Trist este că au urmat trei zile libere în care apa din conducta fisurată a curs non-stop. Mai mult, nici ieri, când angajaţii Companiei de Apă Oradea aveau program normal de lucru, problema nu a fost remediată. „Am înţeles că de vineri, în zona Pieţei Unirii, curge apa în cantităţi mici. Azi s-a solicitat un aviz de desfacere a pavajului. Vom interveni pentru decopertare şi vom stabili în ce constă avaria", ne-a declarat Alin Sas, purtătorul de cuvânt al CAO.

Nu este relevant că apa curge sau nu în cantităţi mici şi se risipeşte pe carosabil, atâta timp cât timp de cinci zile aceasta a curs non-stop. Un cetăţean revoltat de indiferenţa conducerii CAO faţă de o astfel de risipă de apă şi, implicit, bani, a acoperit fisura, în mod sugestiv, cu o factură de apă eliberată de CAO.