Europarlamentarele vor înghiţi 16 milioane de euro - Democraţia costă!
O treime din această sumă va fi alocată promovării temelor europene şi activităţii Parlamentului European prin intermediul social media. Campania, care se va desfăşura în toate cele 28 de state membre, va avea mai multe etape. Prima etapă a fost demarată marţi prin prezentarea sloganului alegerilor: "Acţionează. Reacţionează. Decide". Faza a doua, care se va derula între octombrie 2013 şi februarie 2014, se va axa pe cinci teme principale - economia, calitatea vieţii, locurile de muncă, banii şi UE în lume. Faza a treia, campania electorală propriu-zisă, va începe în februarie. După alegeri (22-25 mai 2014), faza finală a campaniei de informare se va concentra pe noul Parlament European, pe alegerea noului preşedinte al Comisiei Europene şi pe inaugurarea viitorului Executiv.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.