Ashton Kutcher a devenit investitor într-un start-up care produce biberoane handsfree, a anunţat starul hollywoodian, vineri seară, în episodul reality show-ului TV "Shark Tank".

Actorul american, care a debutat în acel reality-show TV într-un episod difuzat în Statele Unite vineri seară, s-a declarat interesat de posibilitatea de a contribui la realizarea şi comercializarea unui tip special de biberoane, denumit "Beebo". Acest produs permite tinerilor părinţi să plaseze o sticlă cu lapte într-un fel de harnaşament, prins peste umăr, reuşind astfel să îşi ţină şi să îşi hrănească bebeluşul, în timp ce a doua mână le rămâne liberă pentru a putea să citească sau să efectueze alte sarcini cu ea. Ashton Kutcher, care şi-a construit reputaţia unui antreprenor de succes, după ce a investit în mai multe start-up-uri profitabile din domeniul tehnologiei, a spus că hrănirea cu biberonul a fiicei sale, Wyatt, a fost unul dintre lucrurile sale preferate din experienţa lui de părinte. După ce mai mulţi experţi au spus că produsul are nevoie de un nou design şi o nouă prezentare, starul american a decis să se retragă din afacere din cauza lipsei sale de experienţă în acel domeniu. Totuşi, starului american i-a fost oferită şansa de a investi în biberonul Beebo în cadrul unui joint-venture cu Lori Greiner, prezentator al show-ului "Shark Tank" şi colaborator frecvent al postului de teleshopping QVC. Ashton Kutcher şi Lori Greiner au oferit 100.000 de dolari fiecare pentru o participaţie de 15% în afacere, iar propunerea lor a fost acceptată.

Afacerea cu biberonul handsfree Beebo a fost singura pe care Ashton Kutcher a încheiat-o în acea emisiune TV. Starul american, care este coproprietar al firmei de investiţii de capital A-Grade Investments, a refuzat să sprijine alte câteva proiecte originale, precum o linie de huse pentru cărţile de credit şi o linie de aparate de amestecat băuturi pe bază de oţet.