Dezbatere națională în India după un anunţ neobişnuit - O vedetă și-a înscenat moartea
O tânără actriță indiană care și-a înscenat moartea în cadrul unei campanii de combatere a cancerului a stârnit ample dezbateri în India. Vineri, echipa ei a anunțat public faptul că tânăra a murit. Sâmbătă, ea a dezvăluit că totul a fost regizat, potrivit BBC.
Poonam Pandey are 32 de ani și este actriță și fotomodel. Ea este foarte cunoscută în India după ce a apărut în filme de la Bollywood și în reality show-uri. Un mesaj care anunța moartea ei din cauza cancerului de col uterin a fost publicat vineri pe pagina de Instagram care are 1,3 milioane de fani. Echipa ei a confirmat decesul și mai mulți colegi au trimis mesaje de condoleanțe. Sâmbătă, vedeta a distribuit un videoclip prin care prezenta scuze fanilor și îi informa că totul a fost regizat.
„Da, mi-am înscenat decesul. Extrem, știu. Dar dintr-o dată cu toții vorbim despre cancer de col uterin, nu-i așa?", a spus Pandey.
În weekend, mesajul și videoclipul au generat o dezbatere amplă în India. Cei mai mulți au criticat metoda aleasă pentru a atrage atenția asupra unei probleme grave precum cancerul de col uterin. Ei su susținut că metoda este insensibilă și îi deranjează pe bolnavi și pe rudele lor.
„Moartea nu este o glumă”, a scris un utilizator pe X în timp ce altul, care și-a pierdut tatăl de cancer când era copil, a spus că i s-a părut supărătoare campania, deoarece i-a provocat amintiri dificile.
Alții au criticat organele de presă pentru că au scris despre moartea lui Pandey fără a verifica informația.
„Moartea lui Poonam Pandey a fost urmată de moartea presei indiene. Fără verificări. Nimic nu a contat. Ea a revenit la viață astăzi. Nu pot spune același lucru despre jurnalismul nostru", a scris un utilizator pe X.
Jurnaliştii acuzați s-au apărat spunând că informația a fost distribuită de „contul oficial de Instagram” al actriței. De asemenea, agenția care a realizat campania, le-a prezentat scuze celor care au fost deranjați
„Acțiunile noastre au avut un singur scop, acela de a crește gradul de conștientizare cu privire la cancerul de col uterin”, a transmis agenția. Totodată, au fost și oameni care au lăudat campania deoarece a șocat comunitatea și a reușit să-și atingă scopul.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.