Twitter analizează posibilitatea de a renunţa la limita de 140 de caractere per mesaj
Twitter analizează posibilitatea de a renunţa la limita de 140 de caractere per mesaj şi testează în această perioadă "Beyond 140" ("Dincolo de 140"), un produs ce permite publicarea unor mesaje lungi, ce ar putea fi lansat cu scopul de a creşte numărul de clienţi, în special în rândul companiilor.
"Am petrecut un anumit timp observând ceea ce fac oamenii pe Twitter... şi i-am văzut făcând capturi de ecran ale unor texte şi publicându-le apoi în mesajele de pe Twitter", a scris, marţi, Jack Dorsey, chief executive officer (CEO) al companiei Twitter, pe contul său personal de pe această reţea de socializare, informează site-ul Challenges.fr. "Ce-ar fi dacă acest text ar deveni în cele din urmă un adevărat text?", a adăugat el într-un mesaj foarte lung care încearcă să anticipeze schimbările din viitor. Twitter testează în această perioadă "Beyond 140", un produs ce permite publicarea de mesaje lungi, creat cu scopul de a creşte numărul de utilizatori, în special în rândul companiilor, a declarat pentru AFP o sursă care participă la acest proiect.
În mod concret, un mesaj ("tweet") va apărea pe fluxul de informaţii tot cu 140 de caractere, dar, atunci când utilizatorul va face clic pe el va putea să vizualizeze integralitatea textului, a cărui lungime ar putea ajunge până la 10.000 de caractere, a relatat aceeaşi sursă, care a dorit să îşi păstreze anonimatul. Acest produs ar putea fi lansat, potrivit acelei surse, spre sfârşitul primului trimestru din acest an. Pentru reţeaua de socializare, avantajul acestei funcţii ar consta în atragerea advertiserilor care doresc să publice anunţuri publicitare, în contextul în care Twitter a înregistrat pierderi în primele trei trimestre din 2015. Deşi compania americană a devenit o prezenţă inconturnabilă pentru artişti, sportivi, politicieni şi profesionişti ai comunicării, Twitter a recunoscut în vara anului trecut că produsele sale sunt prea complicate pentru a seduce marele public. Regula celor 140 de caractere a fost fixată în 2006 în timpul creării Twitter, care era la începuturile sale un serviciu prin SMS, fapt confirmat, marţi, de Jack Dorsey: "Nu am început Twitter cu o limită de 140 de caractere. Am adăugat-o pentru ca tweet-urile să poată fi integrate într-un mesaj de tip SMS (care are 160 caractere)". Dar de atunci, regula a fost considerabil relaxată. Vara trecută, Twitter a suprimat limita de 140 de caractere în mesajele private. A devenit, de asemenea, posibil să se publice texte lungi pe Twitter, prin descărcarea unei capturi de ecran conţinând textele respective.
Însă suprimarea totală a regulii celor 140 de caractere prezintă riscuri pentru Twitter. În interiorul companiei, specialiştii se aşteaptă la o reacţie puternică de respingere în rândul utilizatorilor, a dezvăluit pentru AFP o sursă apropiată companiei.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.