Împreună, dar pe cont propriu
În lupta pentru şefia Consiliului Judeţean Bihor, liderii locali ai USL, Ioan Mang şi Cornel Popa, încep să-şi facă singuri campanie pe cont propriu. Iniţial, s-a dorit ca USL să aibă un singur candidat la judeţ, acesta urmând să fie desemnat în urma unui sondaj. Preşedintele PSD Bihor, Ioan Mang, a demarat deja o campanie de atragere a electoratului, tipărind, într-o primă etapă, 50.000 de chestionare, dintre care 5.000 în limba maghiară, care au fost distribuite în judeţ. Pliantul conţine, pe lângă datele de contact ale senatorului, trei întrebări la care bihorenii vor trebui să răspundă: „Care este cea mai grea problemă cu care se confruntă familia dvs?", „Ce credeţi că trebuie rezolvat cu prioritate în localitatea dvs?" şi „Care este principala problemă pe care viitorul preşedinte al CJ Bihor trebuie să o rezolve?". Alte 30.000 de pliante-chestionar vor fi tipărite pentru orădeni. Cetăţenii vor trebui să trimită chestionarele completate până la data de 15 iulie. Toate pliantele completate vor participa la o tombolă cu 53 de premii asigurate de PSD. Premiul I constă într-un DVD player, premiul II - un aspirator, iar premiul III - un cuptor cu microunde. De asemenea, alte 50 de premii vor consta în alte produse electrocasnice. Valoarea totală a premiilor oferite în cadrul acestei tombole este de 3.800 lei, în timp ce tipărirea pliantelor ar fi costat 4.000 lei.
Un mod de a face campanie ce depaseste puterea de intelegere a nostalgicilor zilelor noastre.