Legea educaţiei, analizată "pe criterii profesionale"
Proaspăt instalat în fotoliul de vicepreşedinte al senatului, Petru Filip este convins că senatorii din comisia de învăţământ vor termina amendarea Legii educaţiei în timp util pentru a putea fi votată în această sesiune parlamentară. "Cei din comisia de învăţământ a Senatului analizează şi amendează Legea educaţiei pe criterii profesionale, fără să ţină cont de apartenenţa lor politică", susţine Filip, adăugând că situaţia la Senat e diferită de cea de la Camera Deputaţilor, unde s-a dat vot politic, proiectul trecând în forma propusă de Ministerul Educaţiei. Potrivit acestuia, la sfârşitul săptămânii trecute, senatorii din comisia de învăţământ, toţi proveniţi din sistemul educaţional, ajunseseră la articolul 75 din cele 300 ale Legii educaţiei propuse de ministrul Daniel Funeriu. Senatul este camera decizională în acest caz.
Adaos la comentariul 3(ultimul): "Pandacul" de serviciu la ...textul din..... mi-a respins initial comentariu(sub pretexul fals canu corespundea textul....) DAR CORESPUNDE PERFECT1 PROBABIL NU AVUSE TIMP SA CITEASCA CE AM COMENTAT SI ATUNCI L-A RESPINS SUB ACEST PRETEXT "DE SRVICIU" fals si FUTIL!!!!!!!
(CONTINUARE COMENTARIU 1)...\"tarele invatatmantului romanesc\" adanc inradacinate in practica conducerilor de scoli (mai mult sau mai putin EFEMERE si sprijinite din motive politice sau alte \'\"interese\"!). 3)Afacererea mercantilo-fals pedagogica si PSEUDO-STIINTIFICA A MANUALELOR ALTERNATIVE! 3)Prea desele schimbari in ordinele MINISTERIALE (elaborate de ..neofiti in domeniu), doar de dragul schimbarii aruncate pe \"piata\" invataamantului fara studiu si experimentarea peralafbile si de o pregatire CORESPUNZATOARE ,ATENTA SI PREVENTIVA! ..SCHIMBARI DE DRAGUL ..SCHIMBARII!(VEZI I.L.CARAGIALE~!) SI APOI REVENIRI SPECTACULOASE (si vinovate)! MENTIONEZ ca schimbarile (primeniri,ajustari,aduceri la zi ,cu tot ce este nou si viabil in LUME!) SUNT NECESARE cu o periodecitate de 5-10 ani! OBLIGATORIU CU PASTRAREA A CEEA CE ESTE BUN SI VIABIL!!!
Asa i se pare dlui Filip cand am ramas atatia profesorii fara catedre...de ce dle nu i-ai propus lui Funeriu sa va reduca si pe voi...om cu 2 p ani pana la pensie umblu in 3 sate...vedea-te-as si pe dta sa umbli asa de 9 mil
1)Invatamantul, in ultimii 20 de ani ( dar si in anii dinaintea.."MARII REVOLUTII DIN...decembrie '89 ) a fost tot.."reformat" pana a fost DEFORMAT si RETROGRADAT si CEDAT pe mana unor amatori(prin minister si mai jos) cu scoala (reala si profunda)putina,dar cu MARI AMBITII POLITICE SI DE ALTA NATURA! 2)Cateva exemple de "reforme" si rezultate: -Introducerea (vezi D-l MARGA) a termenului SINISTRU (cacofonico -matematic) de ARIE CUR...ICULARAin loc de termenul cosacrat (si dinainte de 1948)de "plan de invatamant"! -Mai nou ,niste politicieni de noua generatie("reafirmati" dupa'89) au introdus GENIALA (as zice genitala!-scuzati de expresie!)notiune de puncte procentuale -inexistenta in matematica (arititmetica de clasele V-VIII). MENTIONEZca am studiat literatura pedagogica si matematica din toata EUROPA ,si cele doua notini nu au CORESPONDENT ACUAL! Din considerente de posibila limitarea numarului de "caractere"'=litere ma opresc momentan aici! Dar voi reveni si cu alte exemple de "reforme"...structurale:dupa principiul: --experimente FUTURISTE (si ulterior esuate) din occident amestecate in propotii sensibil egale u "tarele invatmatului romanesc",adanc inradacina..